امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

تغییرات بزرگ، شورلت کوروت را به یک خودروی اسپورت جهانی تبدیل کرده است

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/21 بدون نظر   2610 بازدید

اندازه فونت    
تغییرات بزرگ، شورلت کوروت را به یک خودروی اسپورت جهانی تبدیل کرده است

شورلت کوروت یک خودروی اسپورت آمریکایی است که عملکرد زیادی را با قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر خودروهای اسپورت با بلیت‌های بزرگ به رانندگان می‌دهد. و برای سال 2020، شورلت به کوروت بزرگ‌ترین تغییر تاریخ خود را داد.

خودروی اسپورت شورلت کوروت

شورلت کوروت

مانند یک خودرو عجیب و غریب، Vette جدید دارای موتور پشت راننده است و تعادل خوبی را فراهم می کند. محدودیت های جابجایی بسیار زیاد است و با طرح جدید می توان به راحتی به آنها نزدیک شد. دید رو به جلو بسیار خوب است، اما دید عقب در حال حاضر بیشتر در معرض خطر است.

هنوز قدرت V-8 دارد. پکیج عملکرد Z51 5 اسب بخار را نسبت به مدل های معمولی کوروت اضافه می کند و در مجموع 495 اسب بخار قدرت دارد. یکی از تغییرات بزرگ، از دست دادن یک شیفتر دستی است. خوشبختانه جعبه دنده 8 سرعته دو کلاچه جدید بسیار خوب است.

استایل برای یک خودروی اسپورت مهم است و کوروت جدید ظاهری عجیب و غریب ارائه می‌کند، اگرچه همچنان شبیه شورلت کوروت به نظر می‌رسد – پایین و پهن است – و کوچک‌تر از نسل قبلی به نظر می‌رسد.

پانل سقف قابل جابجایی از مدل های قبلی است. در صندوق عقب ذخیره می شود. با حرکت موتور، یک صندوق عقب در جلوی خودرو برای مقداری ذخیره سازی اضافی وجود دارد.

شورلت کوروت

خودروی اسپورت شورلت کوروت

در داخل نیز تغییرات بزرگی دیده می شود، با مواد بهبود یافته و ظاهری مدرن تر. تمرکز راننده است – کنترل ها و صفحه نمایش به سمت شخصی که پشت فرمان است کج می شود. کابین مجازی با فناوری پیشرفته و فرمان کف تخت، نشانه های قوی از یک خودروی مسابقه ای است.

 

قیمت شورلت کوروت

58000 دلار است.

 

MPG: شهر 15 مایل بر گالن، بزرگراه 27 مایل بر گالن. من 19.7 مایل بر گالن را در 220 مایل رانندگی مختلط کنترل کردم.

 

گزینه ها: بسته عملکرد 5000 دلاری Z51; 595 دلار کالیپر ترمز با رنگ قرمز روشن. آینه های 100 دلاری با رنگ فلاش کربنی

 

ایمنی: دوربین دید عقب HD; کمک پارک عقب؛ حالت نوجوان راننده؛ کنترل پایداری دست زدن فعال؛ مدیریت کشش عملکرد

 

  • سبک عجیب و غریبی دارد اما نشانه های استایل کوروت را حفظ می کند.
  • عملکرد نسبت به قیمت ورودی نفس گیر است.
  • فضای داخلی بهبود یافته متمرکز بر راننده است.

 

چیزهایی که باید بدانید: این بزرگترین تغییر در تاریخ کوروت با جهش به طرح موتور وسط است. شما عملکرد عجیب و غریب خودرو را با برچسب قیمت مناسب دریافت می کنید. موفق باشید آنها را در فروشنده پیدا کنید. بلیط گرمی است

 

  • طرح جدید موتور وسط منجر به کاهش دید عقب می شود.
  • دیگر خبری از گیربکس دستی نیست.
  • نسخه ورودی 1LT که من رانندگی کردم با هشدار ناحیه کور جانبی همراه نیست و می توان از آن استفاده کرد.
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه