امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

خودروهای هیبریدی لکسوس

متفرقه تاریخ انتشار: 21/12/31 بدون نظر   5438 بازدید

اندازه فونت    
خودروهای هیبریدی لکسوس

لکسوس قرار است جدیدترین آثار خود را در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال معرفی کند. این برند لوکس اولین مدل BEV تولیدی خود – UX 300e و مفهوم خیره کننده – LF-30 Electrified را نشان می دهد. علاوه بر این، نسخه قابل تبدیل از پرچمدار LC 500 ارائه خواهد شد. Lexus قبلاً در انجمن رسانه ای Kenshiki در آمستردام این هفته چشم انداز خود را برای برق رسانی به آینده نشان داده است.

UX 300e

لکسوس UX 300e - نمای جلو

اولین مدل تمام الکتریکی لکسوس UX 300e خواهد بود. به عنوان بخشی از بخش SUV کامپکت، ظاهر مدل جدید UX با تمرکز بر پتانسیل عملکرد پلت فرم جدید الکتریکی، مردانه و قوی نگه داشته شده است. UX 300e مجهز به موتور الکتریکی با توان خروجی بالا، شتاب سریع 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را برای 7.5 ثانیه فراهم می کند. باتری های با ظرفیت بالا که در زیر کف خودرو پنهان شده اند، مرکز ثقل پایین را برای عملکرد عالی رانندگی تضمین می کند. برد بهینه رانندگی شهری 400 کیلومتر در چرخه NEDC همبسته تخمین زده می شود که با بیش از 300 کیلومتر در چرخه WLTP مطابقت دارد. UX 300e جدید رانندگی EV به طور طبیعی آرام را همراه با آخرین فناوری های ایمنی برای کاهش استرس راننده و ارائه تجربه رانندگی ایمن و راحت ارائه می دهد. عملکرد SUV جمع و جور نیز قابل توجه است. کنسول مرکزی فناوری Shift-by-wire را برای سادگی بیشتر فضای داخلی ارائه می دهد. گزینه های شارژ مختلف برای خودروی تمام برقی موجود است. راه اندازی UX 300 e برای اواخر سال 2020 برای اروپا برنامه ریزی شده است، زیرا از انگلستان در ابتدای سال 2021 وارد خواهد شد.

لکسوس LF-30 هیبریدی

Lexus LF-30 Electrified - مفهومی در نمایه

Lexus LF-30 Electrified یک مطالعه مفهومی شگفت انگیز است که مزایای فناوری های هیبریدی هوشمند را نشان می دهد. لوکس و راه حل های نوآورانه با هم ترکیب شده اند تا این وسیله نقلیه خیره کننده را ایجاد کنند. طراحی آینده‌نگر خودروی مفهومی، فرم‌های سنتی لکسوس را حفظ کرده و آن‌ها را به ظاهری مدرن تبدیل می‌کند. بخش جلویی روان به طور پیوسته به یک قسمت پشتی تیز خطی تبدیل می شود. چراغ‌های بال‌شکل جلویی نمای جلو هستند. فضای داخلی کانسپت جدید تازونا را با الهام از اتحاد بین اسب و سوار اجرا می کند. این عملکرد عملکردهای مختلف را با ارائه کنترل ژست و واقعیت افزوده ساده می کند. جدیدترین بسته فناوری و عملکردهای رانندگی خودمختار موجود در کابین تازونا، رانندگی لذت بخش، عملکرد عالی و هندلینگ آسان را تضمین می کند. لوکس بودن فضای داخلی با استفاده از مواد با کیفیت بالا مانند Yakisugi (سدر زغالی)، الیاف فلزی بازیافت شده و پنجره نمایشگر SkyGate با قابلیت کنترل حرکتی بالای سر مسافران مشخص شده است. SkyGate یک سقف شیشه ای است که واقعیت افزوده را برای ارائه راحتی بیشتر و افزایش تجربه سرنشینان پیاده سازی می کند. LF-30 Electrified dynamics یک گام بزرگ رو به جلو در دنیای حمل و نقل الکتریکی است. موتورهای الکتریکی درون چرخ و مرکز ثقل پایین تجربه رانندگی و عملکرد در سطح بالا را تضمین می کنند. فناوری کنترل موتور یکپارچه امکان کنترل مستقل چرخ عقب و جلو را فراهم می کند. به این ترتیب، بسته به جاده و شرایط آب و هوایی، وسیله نقلیه ممکن است به عنوان یک خودروی عقب و تمام چرخ متحرک عمل کند. به عنوان یک BEV نسل بعدی، فناوری شارژ ساده تعجب آور نیست. از نظر عملکرد باید به شتاب شگفت انگیز 0 تا 100 کیلومتر در ساعت تنها در 3.8 ثانیه و حداکثر سرعت 199 کیلومتر در ساعت اشاره کرد. حداکثر توان خروجی LF-30 Electrified برابر با 536 اسب بخار محاسبه شده است، در حالی که گشتاور آن می تواند به 700 نیوتن متر برسد. این خودروی زیبا که نمایانگر چشم انداز آینده لکسوس است، انتظار می رود زودتر از سال 2030 به بازار عرضه شود.

LC 500 قابل تبدیل

لکسوس LC 500 کانورتیبل - جلو

تنها خودروی معمولی لکسوس که در نمایشگاه GIMS امسال معرفی خواهد شد، LC 500 کانورتیبل خواهد بود. بر روی پلت فرم مشابه نسخه کوپه این مدل ساخته شده است، آیرودینامیک عالی، زیبایی و ظاهر اسپرت پرچمدار را حفظ می کند. سقف نرم با تاکید بر موقعیت کم و عریض خودرو، جذابیت بیشتری می بخشد. ساختار بدنه نسخه کانورتیبل فضای چمدان مناسب، فضای داخلی راحت و ساختار سبک وزن را اجرا می کند. قلب تپنده LC 500 کانورتیبل زیبا، موتور V8 تنفس طبیعی با حجم 5.0 لیتر است که به گیربکس 10 سرعته اتوماتیک لکسوس متصل شده است. شتاب صاف و مولد صدای نصب شده، محدودیت ها را در زمانی که راننده بخواهد و فرصتی اجازه می دهد، از بین می برد.

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه