امروز: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

خودروی سال 2020 اروپا پژو 208 است

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/23 بدون نظر   3407 بازدید

اندازه فونت    
خودروی سال 2020 اروپا پژو 208 است

هر سال، درست قبل از آغاز نمایشگاه معتبر بین المللی خودرو ژنو (GIMS)، رسانه های خودرویی از سراسر قاره کهن گرد هم می آیند و به وسیله نقلیه مورد علاقه خود رای می دهند. این بار به دلیل شیوع سریع ویروس کرونا، نودمین دوره GIMS لغو شد.

خوشبختانه رقابت خودرو سال 2020 چنین نشد. از تعداد زیادی شرکت‌کننده، وسایل نقلیه‌ای که فقط چند وسیله نقلیه به TOP 7 نهایی راه یافتند. در میان آنها ابرخودروهای مدرنی مانند پورشه تایکان و تسلا مدل 3 بودند.

پژو 208

پژو برنده خودروی سال 2020 شد

اما این پژو 208 بود که توانست تاج و تخت را تصاحب کند و خودروی سال اروپا در سال 2020 شود. پژو 208 با پلتفرم مدولار CMP نوآورانه، خطوط پویا، قابلیت‌های آیرودینامیکی پیشرفته، و کاربردی بودن باورنکردنی را ترکیب می‌کند. جلوپنجره برجسته، چراغ‌های LED منحصربه‌فرد سر و عقب، سپر جلوی بزرگ و دریچه‌های هوا، و همچنین اسپویلر جلویی زیبا، آن دسته از عناصر کلیدی هستند که تسلط خودرو را در جاده بالا می‌برند. همچنین این چیزی است که وضعیت ورزشی بی سابقه آن را ایجاد می کند.

و در حالی که جلوی آن مردانگی و حتی تهاجمی را به نمایش می گذارد، این قسمت عقب است که با افزودن کمی آرامش، تعادل شهری را به درستی حفظ می کند. به لطف ظاهر غیرمعمول آن، چیزی است که باعث می شود خودرو در جاده قابل تشخیص باشد.

کوپه جمع و جور فضا و راحتی را ارائه می دهد، در حالی که گزینه های مختلف برای سفارشی سازی فضای داخلی این اطمینان را می دهد که حتی پرمدعاترین مشتریان نیز آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا می کنند. فهرستی از فناوری‌ها و دستیارهای هوشمند نوآورانه، 208 را به انتخابی مطلوب برای تعداد زیادی از خانواده‌های مدرن تبدیل می‌کند. چابکی، نگهداری نسبتا آسان و عملکرد جاده بی عیب و نقص آن چیزی است که هیئت داوران را مجذوب خود کرده است.

RENAULT CLIO

رنو کلیو در خودروی سال 2020

یک خودروی فرانسوی دیگر به پیروزی نزدیک بود. اونم رنو کلیو نسل پنجم یکی از برگزیده‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های این خودروساز معروف به دلیل طراحی زیبا و فناوری‌های متعدد پیاده‌سازی شده در کابین و زیر کاپوت جلو در میان رقبا متمایز شد. رنو کلیو شیک، اسپرت و راحت هنوز در سرتاسر اروپا خبرساز نشده است.

فورد پوما

فورد پوما در جوایز خودروی سال 2020

کمی بعد از عرضه رسمی در سال 2019، فورد پوما به راحتی به جمع 7 فینالیست خودروی سال 2020 راه یافت. هیبریدی ملایم چشم انداز این شرکت از آینده صنعت خودرو را نشان می دهد – ترکیبی هماهنگ بین فضا، چشم انداز اسپرت، فناوری هیبریدی انقلابی و جمع و جور بودن.

تویوتا کرولا

تویوتا کرولا در خودروی سال 2020

تویوتا همیشه یکی از این برندهایی بوده که تقریباً در تمامی رقابت‌های خودرویی ممکن در سراسر جهان حضور داشته است. راحت، زیبا، قابل اعتماد و چابک، پرفروش ترین مدل این شرکت، کرولا، به یکی از نام های پیشرو در رقابت خودروی سال امسال تبدیل شد. این دقت ژاپنی و توجه به جزئیات است که کرولا را به خودرویی پرفروش در تمام قاره ها تبدیل می کند.

BMW سری 1

BMW سری 1 در خودروی سال 2020

این دقت غیرقابل انکار آلمانی است که سری 1 BMW را در میان بهترین های اروپا قرار می دهد. یک خودروی شهری خیره‌کننده که خطوط آیرودینامیک را با روحیه مسابقه‌ای ترکیب می‌کند، سری 1 برای کسانی که به دنبال راحتی شاسی‌بلند و کاربردی بودن خودروی شهری هستند، مانند هوای تازه است.

TESLA MODEL 3 و PORSCHE TAYCAN

تسلا مدل 3 در خودروی سال 2020

تایکان پرچمدار پورشه و مدل 3 معروف تسلا نیز در این رقابت حضور داشتند. و در حالی که شاید دیدن مبارزه آنها با ماشین شهری کمی مضحک به نظر برسد، اما هر دو خودرو در نمودارهای خود برنده هستند. تایکان و مدل 3 لوکس، با تکنولوژی پیشرو در زیر پوست خود و نمای بیرونی خیره کننده، از جمله موارد مورد علاقه تعداد زیادی از اروپایی ها هستند.

پورشه تایکان در خودروی سال 2020

منبع

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه