امروز: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

رنو خط هیبریدی پلاگین رنو مگان جدید و مگان E-TECH را معرفی کرد

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/29 بدون نظر   4898 بازدید

اندازه فونت    
رنو خط هیبریدی پلاگین رنو مگان جدید و مگان E-TECH را معرفی کرد

 

Renault Megane RS Trophy 2020 به روز شد

خودروساز معروف فرانسوی رنو به تازگی یکی از معروف ترین و پرفروش ترین مدل های خود در اروپا یعنی مگان را به روز کرده است. تمام نسخه‌های هاچ‌بک، استیت، RS Line، RS و RS Trophy اکنون دارای جدیدترین فناوری‌های هوشمند، فناوری نوآورانه هیبریدی E-TECH و برخی تغییرات مهم در داخل و خارج هستند.

تکامل این مدل با خطوط بیرونی جسورانه و اسپرت آن آغاز می شود. فرانسوی ها در جستجوی تعادل کامل بین فناوری های مدرن و زیبایی اصیل، شبح مدل را تازه کردند. همه چیز با یکپارچه سازی چراغ های LED جدید Pure Vision شروع می شود که دید جاده را تا 30 درصد در طول شب به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. چراغ های مه شکن و عقب هم اکنون LED هستند. یکی از ویژگی‌های مهم طراحی دومی، موقعیت جدید و بالایی آن‌ها است که باعث می‌شود برای بقیه رانندگان بیشتر قابل مشاهده باشد. زبان طراحی چراغ های عقب و پنل عقب نیز به تقویت روحیه اسپرت مگان جدید کمک می کند.

صاحبان احتمالی مگان این امکان را خواهند داشت که بین دو گزینه سایز مختلف برای چرخ ها – 16 یا 18 اینچی انتخاب کنند. علاوه بر این، آنها می توانند بین 10 گزینه رنگی برای بدنه خودرو انتخاب کنند که خاکستری بالتیک، سولار مس و خاکستری هایلند از همه جذاب ترند.

جلوپنجره جلوپنجره مگان در مقایسه با یکی از مدل های قبلی خود پایین تر است، با جزئیات کرومی و انحناهای بصری تر. آئرودینامیک خودرو با انحراف هوا یکپارچه اضافه شده است.

نمای جانبی رنو مگان RS 2020 جدید

در مورد کابین، مگان جدید دارای یک کابین خلبان اصلاح شده است که با یک تبلت عمودی 9.3 و یک صفحه نمایش 10.2 اینچی (با ناوبری ماهواره ای) که بخشی از داشبورد دیجیتالی خودرو است، عرضه می شود. کنسول مرکزی نیز دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. شاید یکی از مهم‌ترین آنها این باشد که رنو مجموعه دکمه‌های معمولی را که قبلاً نقش حواس‌پرتی راننده را بازی می‌کردند، از طراحی کنار گذاشته است.

این واقعیت که تنها مهمترین آنها دست نخورده باقی مانده اند، نشان دهنده تلاش خودروساز برای تمرکز راننده بر روی جاده است. همین امر در مورد فرمان نیز اعمال می شود. تمام کنترل‌های غیر ضروری را حذف کرده است و تنها مهم‌ترین آن‌ها باقی مانده است. از طریق آنها، راننده می تواند به سیستم چندرسانه ای EASY LINK داخلی رنو دسترسی داشته باشد. EASY LINK با الهام از فن‌آوری‌های مدرن گوشی‌های هوشمند به راحتی قابل هدایت و کار است. این سیستم که دارای عملکردهای مفید مختلف است، در سه نسخه مختلف (با توجه به سطح تریم مگان انتخاب شده) موجود است.

یکی از ویژگی های مهم EASY LINK این است که کاملاً با Android Auto و Apple CarPlay سازگار است. شاید مهم ترین ویژگی سیستم، فناوری Multi-Sense باشد که شامل اپلیکیشن رنو Easy Connect می شود. کاری که دومی انجام می دهد این است که به صاحب مگان این فرصت را می دهد تا موقعیت خودرو و وضعیت موتور را از راه دور زیر نظر داشته باشد و نور محیط را در کوپه کنترل کند.

به لطف گرافیک بسیار بهبود یافته، Multi-Sense رابط کاربری ساده تر و شهودی را به کاربر ارائه می دهد – پیش نیازی برای جهت گیری و استفاده آسان.

استیشن واگن جدید رنو مگان 2020

رنو مگان جدید دارای چهار حالت مختلف رانندگی است: ECO، COMFORT، SPORT و MySense. حالت ECO مصرف سوخت مگان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. حالت COMFORT چابکی و راحتی بیشتری را در طول سواری ارائه می دهد. حالت SPORT به مگان اسپرتی باورنکردنی می بخشد. آخرین مورد، MySense تنظیم حالت پیش فرض را نشان می دهد. ویژگی خاص آن به راننده مگان این فرصت را می‌دهد تا تنظیمات خود را بر اساس ترجیحات شخصی خود سفارشی کند.

لیست سیستم های کمکی نیز در حال به روز رسانی است. دستیارهای بزرگراه و ترافیک، و رانندگی خودکار سطح 2، احتمالاً از مهمترین آنها هستند. آخرین مورد ذکر شده دلیلی بر تلاش رنو برای عقب افتادن رقبا و نشان دادن سیاست این شرکت در مورد آینده صنعت خودرو است. هدف آن افزایش لذت و راحتی رانندگی است.

کمک‌رسانی بزرگراه و ترافیک، کروز کنترل تطبیقی ​​را با یک محدودکننده سرعت با عملکرد خودکار Stop&Go ترکیب می‌کند. در نتیجه سیستم های خودرو قادر به تنظیم سرعت و فاصله خودرو از بقیه ماشین های موجود در جاده هستند.

رنو مگان E-TECH پلاگین هیبریدی 2020

هشدار ترمز اضطراری فعال، هشدار نقطه کور، هشدار خروج از لاین و گارد لاین (فعال می شود زمانی که سرعت فراتر از 60 کیلومتر در ساعت می رود)، دستیار پارک آسان، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، و تشخیص خواب آلودگی راننده، تعویض خودکار بین موقعیت پرتوها چراغ های جلو نیز بخشی از سیستم های کمک راننده هستند.

با این حال، بزرگترین شگفتی مگان نه در بالا بلکه در زیر کاپوت خودرو نهفته است. این سیستم هیبریدی پلاگین E-TECH است. همین امر در خط هیبریدی Clio و Capture به تازگی به روز شده نیز وجود دارد. این فناوری مشتق شده از F1 ترکیبی از یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری بنزینی جدید با دو موتور الکتریکی و یک گیربکس اسپرت است. این گیربکس بدون کلاچ بسیار موثر است و می تواند به راحتی بین دنده ها جابجا شود.

به لطف ظرفیت باتری 9.8 کیلووات ساعت (400 ولت)، مگان E-TECH هیبریدی پلاگین جدید می تواند در حالت الکتریکی تنها 50 کیلومتر با سرعت 135 کیلومتر در ساعت در سیکل ترکیبی (WLTP) و 65 کیلومتر در ساعت کار کند. چرخه شهری (WLTP). یکی دیگر از جنبه های مثبت مگان پلاگین این است که می توان از آن برای سفرهای طولانی آخر هفته و رفت و آمد روزانه بدون کمک سوخت معمولی استفاده کرد. صرف نظر از وضعیت شارژ باتری، پلاگین می‌تواند از مزایای شروع سیستماتیک خود در حالت الکتریکی استفاده کند.

به لطف سه حالت رانندگی ویژه Pure، MySense و Sport، رانندگان Megane E-TECH می توانند تجربه خود را در پشت فرمان بر اساس ترجیحات خود سفارشی کنند. Pure به وسیله نقلیه امکان می‌دهد در صورتی که بسته باتری شارژ کافی داشته باشد، به حالت رانندگی کاملاً الکتریکی سوئیچ کند. MySense مصرف انرژی را بهینه می کند. حالت اسپرت ماهیت واقعی مسابقه مگان را آشکار می کند.

رنو با معرفی مگان RS Line جدید قصد دارد جایگزین سری GT شود. در پشت پلاک RS چیزی بیش از یک ظاهر مردانه وجود دارد، بلکه یک عملکرد جاده ای برجسته نیز وجود دارد. یکی از ویژگی های طراحی متمایز این خودرو، جلوپنجره کشیده جلو و همچنین دو گزینه برای آلیاژها – Monthlery 17 اینچی و Magny-Cours 18 اینچی است.

نسخه هاچ بک RS Line جدید مجهز به سیستم اگزوز درجه یک با 2 لوله است، در حالی که نوع استیت فقط 1 لوله دارد.

صندلی‌های اسپرت راحت، جزئیات کربنی، فرمان چرمی با مهر و موم RS Line روی آن و مجموعه پدال‌های آلومینیومی به مسابقه مگان اضافه می‌کنند. جالب اینجاست که راه اندازی خط جدید مگان RS همزمان با جشن سالگرد این مدل است.

رنو مگان 2020 کاملا جدید

زیر کاپوت این خودروی ورزشی یک موتور قدرتمند 1.8 توربوشارژ پنهان شده است که می تواند تا 300 اسب بخار (220 کیلووات) و تزریق مستقیم تولید کند. این خودرو همراه با گیربکس EDC دارای گشتاور 420 نیوتن متر است. هنگامی که با گیربکس دستی همراه می شود، گشتاور موتور کمی کاهش می یابد – 400 نیوتن متر.

با این حال، مهم نیست گیربکس انتخابی، RS به راننده و سرنشینان خود یک تجربه هیجان انگیز جاده ای بی نظیر و شتاب بهتر از شتاب مورد انتظار را ارائه می دهد. به لطف شاسی اجرا شده Sport 4CONTROL، مگان تنها توانست با وجود جاده و آب و هوا به پایداری و چابکی بی عیب و نقص خود ببالد. شاسی نیز مسئولیت ایمنی خودرو را حتی در پیچ های تند و سریع بر عهده دارد.

یک نرم‌افزار ویژه توسعه‌یافته، بخشی از سیستم‌های خودرو، اطلاعات بی‌درنگ در مورد شتاب خودرو، وضعیت ترمز، زاویه فرمان، وضعیت سیستم 4Control، فشار و سایر معیارهای حیاتی به راننده می‌دهد.

جدا از طرح‌های ورزشی جذاب، مگان RS مملو از جدیدترین فناوری‌های هوشمند و سیستم‌های کمکی است. در داخل کابین، یک صفحه نمایش 9.3 اینچی با وضوح بالا امکان دسترسی به سیستم EASY LINK رنو را فراهم می کند. یک جلب توجه سرعت سنج دیجیتال 10.2 اینچی TFT است.

فضای داخلی جدید رنو مگان 2020

با این حال، جزئیات مهم دیگری وجود دارد که از یک وسیله نقلیه معمولی یک خودروی اسپورت می سازد و آن صدای غرش بی نظیری است که از آن خارج می شود. مگان به لطف دریچه مکانیکی مخصوص اجرا شده، که کاملاً متناسب با موتور آن است – همان نیروگاهی که برای Alpine A110 استفاده می شود، موسیقی متن وحشی خود را دریافت می کند.

آخرین، اما نه کم اهمیت ترین، RSTROPHY است – لمس نهایی خط مگان. این موتور قدرت و چابکی را از شاسی مخصوص CUP و موتور 1.8 لیتری توربوشارژ (300 اسب بخار) خود می گیرد. در جستجوی عملکرد نهایی، مهندسان رنو شاسی CUP را با دیفرانسیل تورسن با لغزش محدود با دیسک ترمز جلوی دو ماده ترکیب کرده اند.

به دلیل ماهیت آنها، دومی سبک تر، بادوام تر است و گرمای تولید شده توسط اصطکاک را بهتر از انواع معمولی خود پخش می کند.

همچنین، RS TROPHY مجهز به کمک فنرها و فنرهای تعلیق ویژه ای است که می توانند تا 30 درصد سفت شوند و عملکرد خودرو را اسپرت تر کنند.

داخل رنو مگان جدید 2020

چراغ های جلو LED جدید، شیشه حریم خصوصی عقب، کالیپرهای ترمز BREMBO و آینه دید عقب الکتروکرومیک ویژگی های ورزشی TROPHY را بهبود می بخشد. رنو مگان همراه با فناوری هیبریدی E-TECH با انواع موتورهای احتراق داخلی عرضه می شود.

یک بنزین 1.3 Tce FAP می تواند از 100 تا 160 اسب بخار نیرو تولید کند. موتورهای با عملکرد عالی با جعبه دنده 6 سرعته دستی یا 7 سرعته EDC اتوماتیک همراه می شوند.

رنو مگان RS لاین به روز شده

یک نسخه موتور دیزلی با 1.5 آبی dCi وجود دارد. قدرت تولید شده متفاوت است – 95 اسب بخار یا 115 اسب بخار. نسخه اول با گیربکس دستی با 6 دنده ترکیب می شود، در حالی که نسخه 115 اسب بخاری – با گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه.

منبع

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه