امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

مزدا 3 کاملاً جدید قبل از عرضه اروپایی خود رونمایی شد

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/22 بدون نظر   3588 بازدید

اندازه فونت    
مزدا 3 کاملاً جدید قبل از عرضه اروپایی خود رونمایی شد

از زمان معرفی آن در سال 2003، بیش از شش میلیون واحد از مزدا 3 در سراسر جهان فروخته شده اند. اکنون نسل بعدی مزدا 3 به خط تولید برای بازار اروپا رانده شده است.

Mazda3 IV 2019 Soul Red Crystal Action 1

طرح مزدا 3

جینبا ایتتای فلسفه مبتنی بر ایده وحدت انسان و ماشین به عنوان یک کل است. تشکیل می دهد مزدا طراحی Kodo که یک وسیله نقلیه با خطوط تمیز و ساده می سازد، اما همچنان زیبا به نظر می رسد. اشکال نرم و گرد شکل جدید را به تصویر می کشند مزدا 3 سیلوئت دو رنگ جدید پلی متال خاکستری و اسکریستال قرمز، با سایه های مختلف خود بسته به رعد و برق و زاویه آن تحت تأثیر قرار می گیرند. نسل جدید به صورت هاچ بک و فست بک عرضه می شود.

خارجی مزدا 3

طراحی بیرونی مزدا 3 کاملا جدید نسبت به نسخه قبلی پیشرفت های قابل توجهی دارد. درصد زیادی از فولاد با کشش فوق العاده بالا (به عنوان مثال در ستون های C و چارچوب درها) باعث می شود مزدا 3 بدنش سبک و واقعا قویه چراغ های جلو LED با دهانه های سه بعدی باریک بخشی از تریم اولیه هستند. جلوپنجره بزرگ و شیک است و دارای ساختار نقطه‌ای سیاه براق است. در حالی که نسخه هاچ بک خودرو واقعا جمع و جور به نظر می رسد، فست بک سبک برجسته ای را نشان می دهد. وقتی صحبت از چرخ ها می شود، کاملاً جدید است مزدا 3 گزینه های زیادی برای انتخاب ارائه می دهد. مدل پایه با آلیاژهای 16 اینچی نقره ای براق است. بسته به سطح تریم، جایگزینی برای آلیاژهای 18 اینچی در رنگ های مختلف وجود دارد. چراغ‌های عقب بازطراحی شده، حسی مدرن به نمای پیچیده خودرو می‌افزایند. بال عقب هاچ بک در رنگ مشکی متضاد، ویژگی هایی را به مدل جدید اضافه می کند مزدا 3 نگاه کن دو لوله اگزوز عظیم روحیه بالغ و قدرتمند خودرو را تکمیل می کند.

داخلی مزدا 3

اولین پیشرفت قابل توجه در فضای داخلی، روکش چرم، عناصر لمسی نرم و اهرم های پنجره جدید روی پانل های درب است. فرمان قابل تنظیم دو طرفه، با دکمه های متعدد یکپارچه، راحتی بیشتر و دسترسی آسان را برای راننده فراهم می کند. داشبورد پوشش چرمی را با دوخت های متضاد و روکش بالایی با لمس نرم ترکیب می کند. پنل ابزار نسل بعدی مزدا 7 اینچی است TFT نمایش دادن. نصب شده در مرکز داشبورد بزرگ است صفحه نمایش 8.8 اینچی غیر لمسی، توسط یک انتخابگر دستورات در قسمت پایین کنترل می شود. در کاملا جدید مزدا 3 به دلیل طراحی صندلی های بهبود یافته، راحتی و آرامش بیشتری را ارائه می دهد.

نمایشگر مرکزی مزدا 3 IV 2019

مدل پایه دارای روکش پارچه‌ای با لمس نرم تنفسی است که صندلی‌ها را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می‌دارد. روکش واقعی از پوست حیوانات یا صندلی های گرم شونده به عنوان یک آپشن موجود است. جدید مزدا 3 همراه با سقف پانوراما با پوشش، که به راحتی به صورت دستی باز می شود. قابل توجه ترین نوآوری است دیسپلا Active Drive قابل پیش بینیy که پارامترهای خودرو را در قسمت پایین شیشه جلو، درست جلوی راننده نمایش می دهد. دو پورت USB، یک اسلات کارت SD و منبع تغذیه 12 ولت در یک جعبه ذخیره سازی در زیر دسته وسطی کشویی و چرخان پنهان شده است. همراه با استاندارد اپل کارپلی یا Android Auto، را مزدا 3 کاملا جدید با افزایش می یابد بلوتوث اتصال گوشی هوشمند صندلی‌های عقب فست‌بک با فرم‌ها و طراحی بهبود یافته‌اند، اما فضای پا هنوز کوچک است. در نسخه هاچ بک صندلی های عقب به راحتی قابل چرخاندن هستند و صندوق عقب تقریباً کاملاً صاف و در دسترس را تشکیل می دهند. حجم فضای چمدان در مقایسه با مدل قبلی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. سیستم صوتی مزدا3 کاملاً جدید دارای 8 یا 12 بلندگو است بوز سیستمی که بالاترین کیفیت صدا را در خودرو تضمین می کند.

پیشرانه

در مزدا 3 2019 با انواع موتورهای مختلف عرضه می شود. هر دو مدل پایه هاچ بک و فست بک به موتورهای دیزلی یا بنزینی استاندارد مجهز هستند (Skyactive-D و Skyactive-G) با گیربکس دستی جفت شده است. گیربکس اتوماتیک اختیاری است. مزدا در کنار مدل نسل بعدی، نوع جدیدی از موتور را معرفی می کند Skyactive X. بهترین تکنولوژی موتورهای دیزلی و بنزینی را ترکیب می کند. نتیجه یک موتور کمپرسور بنزینی با خود اشتعال است که قدرت بیشتر و مصرف کمتری را ارائه می دهد. فقط Skyactive X موتور سازگار است AWD سیستم در مزدا 3 به صف شدن.

در اینجا لیستی از خط موتورهای اروپایی آمده است:

  • 2.0 SkyActiv-X (181 اسب بخار) AWD اتوماتیک
  • 2.0 SkyActiv-X (181 اسب بخار) AWD
  • 2.0 SkyActiv-X (181 اسب بخار) اتوماتیک
  • 2.0 SkyActiv-X (181 اسب بخار)
  • 2.0 SkyActiv-G (122 اسب بخار) اتوماتیک
  • 2.0 SkyActiv-G (122 اسب بخار)
  • 1.8 SkyActiv-D (116 اسب بخار) اتوماتیک
  • 1.8 SkyActiv-D (116 اسب بخار)

نمای جلوی کریستال قرمز Soul 2019 مزدا 3 IV

مزدا 3 کاملاً جدید به ویژگی های ایمنی مختلفی مجهز شده است:

  • به تازگی توسعه یافته است سیستم مانیتور راننده خستگی را تشخیص می دهد
  • FCTA – هشدار ترافیک جدید از جلو ایمنی بیشتر در اتصالات T را تضمین می کند.
  • CTS – جدید کروز و پشتیبانی ترافیک در عملیات پدال گاز، ترمز و فرمان کمک می کند.
  • ISA – دستیار سرعت هوشمند تازه در دسترس از نقض ناخواسته محدودیت سرعت جلوگیری می کند.
  • تازه موجود نمایشگر 360 درجه نمایی همه جانبه از محیط اطراف خودرو را ارائه می دهد.
  • کیسه هوای جدید زانو و طراحی اصلاح شده کمربند ایمنی از سرنشینان بهتر محافظت می کند.

Mazda3 IV 2019 پلی متال خاکستری درب جلو باز است

این نسل بعدی مزدا 3 مجسم می کند مزدا دیدگاه سادگی و ظرافت ناب. ترکیبی از فرم‌های نرم و شفاف و فضای داخلی انسان محور منجر به هماهنگی قابل‌توجهی بین راننده و خودرو می‌شود.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه