امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نقد و بررسی خودرو رولز رویس کولینان بهترین شاسی بلند

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/26 بدون نظر   4446 بازدید

اندازه فونت    
نقد و بررسی خودرو رولز رویس کولینان بهترین شاسی بلند

این سال عادی نیست در حالی که مدرسه دوباره به کلاس درس واقعی بازگشته است، اما هنوز هم موجی از فاصله اجتماعی به مردم از راه دور است. ترک تحصیل زمان محبوبی برای من و سایر والدین بود تا ببینیم چه رانندگی می کنم و قیمت را حدس بزنم.

رولز رویس کولینان

با این حال، هنگامی که یک سواری ویژه ظاهر شد، می دانستم که باید SUV 448000 دلاری رولز رویس کولینان را به اشتراک بگذارم. وقتی این سواری فوق‌العاده لوکس وارد محوطه شد، موج معمولی که با چشم‌های تیره و تار از جمعیت دور افتاده بود، تغییر کرد.

رولز رویس

کولینان هر جا که می‌رود، بیانیه‌ای بزرگ و با ابهت در عرض یک ثانیه بیان می‌کند که می‌دانید یک رول است، فقط یکی که بالا می‌نشیند. رنگ سفید آرتیک به خوبی با بسته گران قیمت بیرونی Dark بازی می کند که قطعات تزئینی روشن را با قطعات تزئینی سیاه و تیره عوض می کند. نوارهای نقاشی شده با دست روی کلاهک‌های مرکزی چرخ‌ها مانند کلاهک مرکزی RR روی چرخ‌ها که حتی در هنگام چرخش عمودی می‌ماند، تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

رولزرویس کولینان

از آنجایی که درهای عقب برعکس خودروهای دیگر باز می شوند، درهای اتوبوس تماشاگران را منفجر کردند. همه درها با لمس یک دکمه بسته می شوند. با این حال، همه درخواست کردند که چترهایی را که در درها ذخیره می شود، ببینند. آن‌ها در مورد ظاهر غنی داخلی، که صندلی‌های آبی کبالتو با رنگ سفید آرتیک لوله شده‌اند، نظر دادند.

رولز رویس کولینان

این فضای داخلی خودرو با ظاهری دست ساز توسط صنعتگران در راس بازی خود خاص است. مردم همچنین کنجکاو بودند که سربرگ اختیاری ستاره تیرانداز را ببینند که آسمان شب را تقلید می کند و ناامید کننده نبود. سواران صندلی عقب دارای میزهای پیک نیک اختیاری و سالن نمایش صندلی عقب هستند تا به گذران زمان کمک کنند. سیستم صوتی Bespoke از نظر کیفیت صدا در ولوم پایین و بالاتر شگفت انگیز است.

 

از محل مدرسه تا جاده، من این فرصت را داشتم که چند مایل روی این شاسی بلند بگذارم. در حالی که بزرگ و عریض است، به لطف فرمان چرخ‌های عقب که به این SUV اجازه می‌دهد سفت‌تر بچرخد، کوچک‌تر حرکت می‌کند. سواری تقریباً بی صدا است و تنها بزرگترین دست اندازها به سختی متوجه می شوند. سیستم تعلیق بادی مستقل کار خود را انجام می دهد و با همه افراد دارای تجربه لوکس رفتار می کند. یک توربو دوقلو V12 شریک آرامی است که به حرکت آسان این سواری بزرگ کمک می کند.

 

هزینه: 341,500 دلار به عنوان 448,450 دلار آزمایش شده

 

MPG: 12 MPG شهر 20 MPG بزرگراه، من 13.1 mpg را در 210 مایل مدیریت کردم.

 

گزینه ها: نوار 2525 دلاری در مرکز چرخ Colbalto blue اعمال شده است. مرکز چرخ 1325 دلاری مطابق با چرخ. بسته بیرونی تیره 19750 دلاری؛ 7100 دلار ویرایش سفارشی ماژول داخلی. خط مرکزی روکش توسعه یافته 3600 دلار؛ مونوگرام 2100 دلاری حک شده روی درها. 1575 دلار مونوگرام به تمام پشتی سر در رنگ سفید آرتیک. لوله‌کشی صندلی با کنتراست 4475 دلاری در سفید آرتیک. دوخت رنگی 2325 دلاری Artic White; پانل ابزار 875 دلاری با دوخت بالا. 9350 دلار خاکستر سیاه رنگ آمیزی شده؛ پره های فرمان روکش شده 1125 دلاری؛ 7975 دلار هدلاین ستاره تیرانداز; پیکربندی سینمای عقب 8675 دلار؛ زیرپایی پشمی بره 1650 دلاری; میزهای پیک نیک 5450 دلاری; صفحات آج روشن 3475 دلاری؛ صدای سفارشی رولزرویس 10800 دلار. سیستم های کمک راننده 5450 دلاری؛ 2750 دلار جابجایی و مقصد. 2600 دلار مالیات گازسوز.

 

چیزهایی که باید بدانید: کولینان، یک SUV فوق لوکس، خواستارترین مشتری را که خواهان توانایی بدون سازش هستند، راضی خواهد کرد. همچنین ترک تحصیل را به رویدادی تبدیل می کند که فقط یک وسیله نقلیه ویژه از رولزرویس می تواند انجام دهد.

 

  • اولین خودروی شاسی بلند رولز رویس که دارای سیستم AWD است، بنابراین استفاده از آن در تمام طول سال و برای خانواده ها راحت تر است.
  • لوکس در یک لیگ کاملا متفاوت با تناسب و پایان در سطح جهانی
  • استایل شما را مورد توجه قرار می دهد

 

طرفداران:

 

  • برای رانندگی در خارج از جاده یا در شرایط نامرتب جاده بسیار خوب است
  • گزینه ردیف سوم برای مسافران اضافی وجود ندارد
  • قیمت خارج از لیگ اکثر خریداران
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه