امروز: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نقد و بررسی خودرو لندروور دیفندر X

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/12 بدون نظر   3189 بازدید

اندازه فونت    
نقد و بررسی خودرو لندروور دیفندر X

تجربیات من در لندروور دیفندر X خارج از جاده محدود اما بسیار آموزشی بوده است. یک بار، در اواسط دهه 2000، خودم را در یک پارک آفرود در مرکز پنسیلوانیا دیدم. گودال‌های گلی، ماشین‌های له شده برای رانندگی در صورتی که تمایل داشتید (واقعاً)، مسیرهایی برای رانندگی و جویبارهایی برای عبور ارائه می‌داد. در یکی از گذرگاه ها، مردی سوار بر یک جیپ رانگلر جدید، یک تخته سنگ غوطه ور را به جلوی جیپش به سمت آسمان فرستاد. سپس وسط جیپ به تخته سنگ برخورد کرد و باعث فرورفتگی شدید و برخی نفرین شد.

لندرور دیفندر X

خروجی: چیزی که خارج از جاده می‌روید ممکن است به‌خوبی دچار شکست شود.

بنابراین معمای خودرو لندروور دیفندر 110، در تریم X برتر.

لندرور دیفندر

این شاسی بلند چهار درب بدون شک ماشینی با توانایی جدی است. ترفندهای آستین آن شامل سیستم تعلیق است که با حرکت سوئیچ بالا و پایین می‌رود، و حالت خاصی که عمق آبی را که در حال عبور از آن هستید اندازه‌گیری می‌کند (لندرور می‌گوید دیفندر می‌تواند تقریباً سه فوت آب حرکت کند).

لندروور دیفندر X

لندروور دیفندر X

اما پس از آن، چه کسی می خواهد آن رنگ ایگر گری (یا بدتر از آن) را خراش دهد؟

 

حتی اگر جیب های شما عمیق باشد، به کدام فروشگاه بدنه اعتماد دارید که هر بار این را برگرداند؟

 

خوشبختانه، در جاده ها نیز عالی است. به لطف یک موتور شش سیلندر 395 اسب بخاری که هم توربوشارژر و هم یک سوپرشارژر برقی دارد، شتاب بسیار قوی است. یک توربوشارژ چهار سیلندر نیز موجود است.

 

فضای داخلی، با صندلی‌های چرمی ملایم قهوه‌ای و مشکی و چرم قهوه‌ای که روی داشبورد کشیده شده است، آرام است. کنسول وسط و پانل درها دارای تم “فانتزی و سخت” هستند، با لهجه های چوبی در کنار سر پیچ های آشکار. کار می کند.

 

کف‌های لاستیکی که به راحتی تمیز می‌شوند، زیر فرش‌های فرش نیز به شما یادآوری می‌کنند که این SUV چند منظوره است. یک سانروف پانوراما روی ردیف اول و دوم صندلی ها (هر دو گرم شونده) کشیده شده است. به اصطلاح “پنجره های آلپاین” در کناره های سقف نور بیشتری را به داخل می دهد. پورت های USB کاملاً همه جا هستند.

 

همچنین، مبادا فراموش کنید، کلمه DEFENDER تقریباً در هر نقطه قابل تصوری چسبانده شده است: در جلوی کاپوت، روی فرمان، روی داشبورد سمت سرنشین، روی درهای جلو، روی رکاب درها، روی درب بار عقب. ، داخل درب عقب، روی دریچه‌های گلگیر، حتی در نور به آسفالت زیر درب جلو، به همراه تصویری از خود DEFENDER تمام کلاهک پخش می‌شود.

 

متوجه شدن صفحه لمسی و همچنین تغییردهنده الکترونیکی جوی استیک مانند که می توان با دست زدن به صفحه نمایش به آن برخورد کرد، کمی نا امیدی را احاطه کرد.

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه