امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نقد و بررسی خودرو لکسوس GS 350

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/10 بدون نظر   2263 بازدید

اندازه فونت    
نقد و بررسی خودرو لکسوس GS 350

خرید یک خودرو لوکس می‌تواند دلهره‌آور باشد، با انتخاب‌های متنوع و متناسب با سلیقه و ترجیحات شما. لکسوس سال‌هاست که سدان لکسوس GS 350 را عرضه می‌کند و تغییر چندانی نکرده است، اما این خیلی خوب است.

لکسوس GS 350

این خودرو بسیار کاربرپسند است، بدون منحنی یادگیری برای کار با تمام سیستم ها. دکمه های ساده ای برای تنظیم صدای رادیو و تنظیم ایستگاه وجود دارد. فضای داخلی به خوبی با مواد با کیفیت بالا ترکیب شده است. GS 350 دارای ظاهری محتاطانه با تزئینات چرم و چوب است. در داخل زرق و برق دار نیست، اما بسیار استقبال می کند. گیج‌ها ساده هستند، با سرعت‌سنج و سرعت‌سنج آنالوگ ساده که به راحتی قابل خواندن هستند، اما باز هم مانند سایر سدان‌های لوکس، زرق و برق دار یا آینده نگر نیستند.

لکسوس GS 350

در دنیای توربوشارژر، V6 معمولی یک تغییر سرعت خوب است. هنگامی که پای راست خود را می کارید، این خودرو 311 اسب بخار قدرت و قدرت یکسانی را با یک موسیقی متن زیبا ارائه می دهد. سواری برای رانندگی آسان و خاموش با سیستم تعلیق طراحی شده است که جاده های ناقص را به خوبی جذب می کند. من آن را به حالت اسپورت تغییر دادم و از چند جاده عقب نیز لذت بردم. در حالی که اندکی لاغری بدن وجود دارد، سیستم AWD اعتماد به نفس را در خمیدگی ها و در شرایط آب و هوایی مختلف القا می کند.

لکسوس GS 350

لکسوس GS 350

قیمت لکسوس GS 350

51,065 دلار است.

 

MPG: 19 MPG City; بزرگراه 26 MPG (برچسب). من 21.3 مایل بر گالن را در 250 مایل رانندگی مختلط کنترل کردم.

 

گزینه ها: سیستم فراگیر ممتاز مارک لوینسون 1380 دلار؛ بسته 280 دلاری برای همه آب و هوا. چرخ های پنج پره 19 اینچی 660 دلاری؛ صندوق برق با یک لمس 400 دلاری; 500 دلار کمک پارک بصری؛ بسته برتر 1760 دلاری؛ فرمان گرم کن 800 دلاری و تزئینات منافذ باز. دستکش کلیدی 25 دلاری؛ فیلم محافظ رنگ 430 دلاری 3M

 

ایمنی: سیستم ایمنی لکسوس؛ سیستم پیش از برخورد با تشخیص عابر پیاده؛ کروز کنترل راداری دینامیکی تمام سرعت؛ هشدار خروج از خط با کمک فرمان و دستیار حفظ خط. چراغ های جلو هوشمند؛ مانیتور نقطه کور با هشدار ترافیک عقب

 

چیزهایی که باید بدانید: سدان GS یک سدان لوکس است که در دنیای دیجیتال کمی آنالوگ باقی می ماند. استفاده از آن آسان و راحت است، فقط با فناوری کافی برای حفظ مرتبط بودن آن در سال 2021.

معایب:

  • یک ماشین خوب با فضای داخلی جادار
  • موتور V6 قدرت خوب و موسیقی متن خوبی را ارائه می دهد
  • استفاده از همه چیز با دکمه ها و دستگیره های بزرگ آسان است

 

 

  • موتور V6 و AWD مصرف سوخت چندانی ندارند
  • نه به مد روز و مدرن مانند برخی از سدان های لوکس دیگر
  • استفاده از کنترل کننده joy stick برای برخی از عملکردهای خودرو می تواند خسته کننده باشد

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه