امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نقد و بررسی کامیون‌ آفرود جیپ گلادیاتور موهاو

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/11 بدون نظر   3546 بازدید

اندازه فونت    
نقد و بررسی کامیون‌ آفرود جیپ گلادیاتور موهاو

کامیون‌ها تجارت بزرگی هستند و جیپ زمان خود را صرف معرفی نسخه خودروی سایز متوسط ​​خود کرد. گلادیاتور یک چاقوی ارتش سوئیس در دنیای کامیون است. چند کامیون می توانند در یک لفاف شیک، کانورتیبل، آفرود جدی و اسب کاری را بازی کنند؟ آخرین نسخه جیپ گلادیاتور موهاو سخت افزار تعلیق جدیدی را برای عملکرد بهبود یافته اضافه می کند. شوک های تخصصی جدید فاکس به گلادیاتور این امکان را می دهد که با خیال راحت با زمین های ناهموار برخورد کند. اگر به مسابقات بیابانی علاقه دارید، این دکل شماست. راه‌اندازی جدید همچنین سود بیشتری را در خیابان به همراه دارد، با یک سواری بهتر بر روی دست اندازها. موتور V6 و اتوماتیک هشت سرعته اختیاری ترکیب خوبی برای اکثر رانندگان است. با این حال، به عنوان یک جیپ، چندین ترکیب موتور و گیربکس برای انتخاب وجود دارد.

جیپ گلادیاتور

گلادیاتور مطمئناً یک کامیون جذاب است، با ظاهری ناهموار رانگلر، اما با یک تخت کامیون در پشت. به نظر می رسد موهاو آماده بازی سخت بدون نیاز به جاده ای با لاستیک های 33 اینچی است. اگر به دقت نگاه کنید، آن شوک های فاکس به چشم می خورد تا دنیا ببیند. این نیز یک کامیون قابل کار است، اما من آرزو می کنم که تخت کمی عمیق تر بود. در مقایسه با دیگران کم عمق به نظر می رسد.

جیپ گلادیاتور موهاو

در داخل، Gladiator Mojave با صندلی های چرمی گرم شونده و صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی با ناوبری عرضه می شود. اینجا خشن نیست جایی که جیپ متمایز می شود، میزان کنترل های سیستم ترفند آفرود است. با شیفتر آشنا برای دو چرخ متحرک به چهار چرخ متحرک شروع می شود، سپس دکمه ها و سوئیچ های متعددی برای دریافت تنظیمات مناسب برای شرایط موجود وجود دارد. رانندگانی که با جیپ آشنایی ندارند ممکن است در ابتدا در یافتن سوئیچ های پنجره واقع در داشبورد وسط با مشکل مواجه شوند زیرا می توانید درهای این کامیون را بردارید.

جیپ گلادیاتور موهاو

گلادیاتور موهاو

قیمت جیپ گلادیاتور موهاو

50000 دلار است.

 

MPG: 17 MPG City; بزرگراه 22 MPG (برچسب). من 17.2 مایل بر گالن را در 208 مایل رانندگی مختلط کنترل کردم.

 

گزینه ها: رنگ کت مروارید آبی آبی 195 دلاری; بسته یدک کش تریلر 350 دلاری; 1695 دلار رادیو 8.4 اینچی و گروه صوتی ممتاز با NAV. گروه برتر دوگانه 2295 دلاری؛ گروه هوای سرد 995 دلار; گروه نورپردازی LED ممتاز 1045 دلاری؛ گروه سوئیچ کمکی 295 دلاری. سرپوش 555 دلاری; 2000 دلار گیربکس 8 سرعته اتوماتیک; پوشش تنه رول آپ 595 دلاری؛ لغزنده سنگ سنگین 1050 دلاری با کمک گام. اسپیکر بلوتوث بی سیم 295 دلاری; روتختی اسپری 495 دلاری.

 

ایمنی: کاهش رول الکترونیکی؛ سیستم کمک پارک عقب پارک سنس؛ کروز کنترل تطبیقی ​​با توقف؛ تشخیص نقطه کور و متقاطع؛ کمک ترمز پیشرفته؛ هشدار برخورد با سرعت کامل به جلو به علاوه.

 

چیزهایی که باید بدانید: جیپ گلادیاتور موهاو کامیونی است که آماده است تا با مسیرهای خاکی برخورد کند، وسایل شما را به راحتی بکسل و حمل کند. اما بر خلاف سایر پیکاپ ها، می توانید از بالا و درها جدا شوید تا یک جیپ باشید.

 

معایب:

 

  • تواناترین نسخه جیپ گلادیاتور در حال حاضر.
  • استایل بزرگ با ظاهری خشن که جلب توجه می کند.
  • سطوح و گزینه های زیادی برای رضایت بیشتر خریداران.

 

  • هزینه گلادیاتور موهاو برای کامیون های سایز متوسط ​​زیاد است.
  • مصرف سوخت حتی برای یک کامیون هم خیلی خوب نیست.
  • برخی ممکن است آن را خشن و ناهموار با رویه نرم در جای خود بیابند.

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه