امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نقد و بررسی کراس اوور Audi e-tron

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/31 بدون نظر   3660 بازدید

اندازه فونت    
نقد و بررسی کراس اوور Audi e-tron

وسایل نقلیه الکتریکی در حال افزایش محبوبیت هستند و خودروساز لوکس آئودی با دومین مدل Audi e-tron خود به بازار خودروهای برقی لوکس می‌پیوندد.

Audi e-tron

Audi e-tron

آئودی e-tron Sportback دارای سبکی کوپه‌مانند مسابقه‌ای است که برخی از کاربردهای کراس اوور معمولی e-tron را به کار می‌گیرد. خط سقف شیب دار ممکن است به معنای فضای بار کمتر باشد، اما وقتی در کنار e-tron استاندارد پارک می کنید، مدرن و اسپرت به نظر می رسد. من از رینگ‌های بزرگ 21 اینچی 10 پره و سپرهای S-line که به آئودی ظاهری شبیه به ماشین می‌دهند، خوشم آمد.

آئودی e-tron Sportback

فضای داخلی لوکس با روکش چرمی مکان خوبی برای گذراندن کیلومترها دورتر است. صندلی‌های گرم‌کن و تهویه‌شده، ماساژ را برای کسانی که جلو می‌نشینند، ارائه می‌کند. سواران بلند قد به لطف خط سقف زوج مانند، فضای سر عقب را کمی تنگ می یابند. کابین مجازی آئودی مدرن امکان مشاهده نماهای مختلف از جمله نمایش نقشه و سرعت سنج معمول را فراهم می کند. یادگیری جفت صفحه نمایش مرکزی چند دقیقه طول می کشد. صفحه بالایی عملکردهای ناوبری، تلفن و رادیو را کنترل می کند. قسمت پایینی امکانات رفاهی مانند گرمایش، تهویه مطبوع و عملکرد صندلی های جلوی راحت را دارد.

آئودی e-tron

لغزش پشت فرمان e-tron Sportback حس خوب آئودی را ارائه می دهد. وقتی دکمه استارت را با صدای کمی که جایگزین صدای موتور بنزینی می شود فشار می دهید فرق می کند. در سرعت پارکینگ کمی سر و صدا وجود دارد، احتمالاً برای هشدار به دیگران که ماشینی در اطراف است. هنگامی که در حال حرکت هستید، این یک سواری آرام و بدون سر و صدای زیاد بیرونی است. به محض ضربه زدن به پدال حرکت، شتاب گیری مشکلی ندارد. هیچ انتظاری برای حرکت توربو یا دورهای بالاتر وجود ندارد.

e-tron Sportback مانند یک حرفه ای، با سیستم تعلیق که دست اندازها را خیس می کند، رفت و آمدهای عادی را انجام می دهد. با انتخاب حالت اسپرت، در منحنی ها خوب عمل می کند. زنده می شود و بازی می کند.

هزینه: 77400 دلار; همانطور که 89870 دلار تست شده است
MPG: شهر 76MPG; بزرگراه 78 MPGe. من 74 MPGe را در 196 مایل رانندگی مختلط مدیریت کردم.
گزینه ها: پکیج پرستیژ 6000 دلاری; 595 دلار پلاسما آبی متالیک; نسخه یک بسته 4100 دلاری؛ کیسه هوای پشت قفسه سینه 400 دلاری؛ کیت محافظ گارد آئودی 330 دلار; کیت کمک های اولیه 50 دلاری
ایمنی: سیستم پارکینگ پلاس با کمک پارک صفحه نمایش هدآپ با تشخیص علامت؛ کروز کنترل تطبیقی ​​با دستیار ترافیک؛ کمک لاین فعال آئودی؛ کمک جانبی آئودی با پیش سنج عقب. سیستم کمکی تصادم کم سرعت شهر پیش حس آئودی
چیزهایی که باید بدانید: آئودی e-tron Sportback از سبک استفاده می کند تا خودروی الکتریکی لوکس را به سمت مخاطبان جدیدی منتقل کند. با فضای داخلی صیقلی و فناوری قابل استفاده، این تلاش چشمگیر آئودی است.

 

معایب:

 

  • عملکردی که با کراس اوورهای گازسوز مطابقت دارد یا بیشتر از آن است
  • داخلی به خوبی منصوب با سطح بالایی از تناسب و پرداخت
  • یک کراس اوور الکتریکی به سبک اسپورت که به سرعت ثابت است

 

  • قیمت e-tron Sportback بیشتر از یک e-tron استاندارد است
  • از دست دادن فضا از سبک زوج مانند
  • برد کمتر از برخی از مدل های مشابه رقبا است
  • شارژ عمومی می تواند دردناک و گران باشد. یک سیستم خانه به روز شده زندگی را آسان تر می کند

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه