امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نوآوری های Geely Auto – اولین تحویل خودرو بدون تماس

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/15 بدون نظر   2533 بازدید

اندازه فونت    
نوآوری های Geely Auto – اولین تحویل خودرو بدون تماس

یک ماه پیش Geely Auto سیستم ثبت اختراع خود را برای فروش آنلاین راه اندازی کرد. این یک راه حل کامل یک مرحله ای برای سفارشات آنلاین به مشتریان ارائه می دهد. گزینه های موجود برای مشتریان عبارتند از:

  • اصلاح مشخصات خودرو
  • طرح های تامین مالی آنلاین
  • بیمه آنلاین
  • گزینه ای برای تحویل بدون تماس در منزل

نوآوری Geely Auto

Geely Auto در آخرین گزینه جدید و مبتکرانه سیستم – تحویل بدون تماس – بهبودهای قابل توجهی انجام می دهد. این به این معنی است که وسیله نقلیه جدید به جای جمع آوری از نمایندگی ها، مستقیماً به خانه یا محل کار مالک تحویل داده می شود. اما جالب ترین بخش تحویل، تحویل کلید خواهد بود. این سیستم اکنون از پهپادها در مکان‌های انتخابی استفاده می‌کند تا کلید خودروی جدید را با تحویل مستقیم به درب یا بالکن مشتری به دست مشتری برساند. به این ترتیب، جیلی امیدوار است برای اولین بار در تاریخ خودرو، به یک فرآیند تحویل واقعاً بدون تماس دست یابد.

پس از شروع رسمی پلتفرم در فوریه 2020، بیش از 10000 مصرف کننده وسایل نقلیه را در مرکز خرید آنلاین سازنده سفارش داده و قبلاً هزینه پرداخت کرده اند. بیش از 110000 کاربر علاقه خود را برای خرید خودرو جیلی در کوتاه مدت ثبت کرده اند. تمامی سفارشات تایید شده از قبل به نمایندگی های محلی ارسال شده اند و در انتظار آغاز فرآیند تحویل درب منزل هستند.

Geely Auto بیان می کند که هر یک از وسایل نقلیه آنها قبل از تحویل با استفاده از یونیزاسیون کاملا ضد عفونی می شود تا اطمینان حاصل شود که هر مشتری از خرید ایمن و سالم تجربه می کند. خودروهای سالم تر پروژه بزرگ بعدی این خودروساز چینی خواهد بود که قبلاً نزدیک به 47 میلیون یورو برای توسعه خودروهای سالم تر با استفاده از مواد طبیعی ضد میکروبی و فن آوری های تمیز کردن هوا اختصاص داده است. اولین خودروی تولید انبوه که بخشی از این پروژه است، Geely ICON با سیستم فیلتر هوای ضد باکتری خود است. در فوریه امسال راه اندازی شد.

این شرکت خودروسازی اعلام می کند که آماده تغییراتی است تا نیازهای بازار و خواسته های مشتریان را برآورده کند و این چیزی است که موفقیت جیلی را در بازار چین تضمین می کند.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه