امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

هفتمین خودروی مفهومی دانشجویی اشکودا

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/21 بدون نظر   2580 بازدید

اندازه فونت    
هفتمین خودروی مفهومی دانشجویی اشکودا

هفتمین خودروی مفهومی دانشجویی اشکودا تقریبا آماده است. در چند ماه گذشته گروهی از شرکت کنندگان در مدرسه حرفه ای اشکودا سخت کار کرده اند تا طراحی خودرو مدرن خود را ایجاد کنند. مدل جدید قرار است یک نسخه عنکبوتی از Skoda Scala کاملاً جدید باشد. این پروژه به استعدادهای جوان این فرصت را می دهد تا با همکاری مهندسان و کارکنان با تجربه در زمینه های توسعه فنی، طراحی و تولید در دفتر مرکزی شرکت در ملادا بولسلاو کار کنند.

هفتمین خودروی مفهومی دانشجویی اشکودا - فرآیند طراحی

کارآموزان باید از نسخه کامپکت جدیدترین مدل اسکالا ارائه شده در پایان سال 2018 استفاده کنند.دلیل این انتخاب، نقش مهم این مدل در محدوده اشکودا است. طراحان جوان افکار خود را برای تاکید بر خطوط خودرو و ارائه دید برجسته تر به نسخه جدید عنکبوتی که آیرودینامیک کلی خودروی مفهومی را بهبود می بخشد، بیان کردند.

هفتمین خودروی مفهومی دانشجویی اشکودا - داخلی

اولین کار این جوانان برای ژوئن 2020 برنامه ریزی شده است. در طول بازدید از دفتر مرکزی اشکودا، دانش آموزان حرفه ای این شانس را خواهند داشت که با طراح اصلی الیور استفانی و بسیاری از کارشناسان دیگر همکاری کنند. تمام پرسنل تیم Skoda Design در ایجاد اولین طرح ها و پیش نویس های بسیار موفق و چشمگیر کمک کرده اند. پروژه سالانه خودروی دانش آموزی اشکودا با هدف نشان دادن کیفیت بالای آموزش در مدرسه حرفه ای در ملادا بولسلاو است. این برنامه در 90 سال گذشته دارای سنت هایی است زیرا هر سال از سال 2014 دانش آموزان قادر به برنامه ریزی، طراحی و ساخت یک وسیله نقلیه مفهومی هستند. هر یک از این خودروها نمایشی از استعدادهای خلاقانه ای است که توسط اشکودا تأسیس شده است.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه