امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

هوندا اودیسه 2021 برای بازار ایالات متحده به روز می شود

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/18 بدون نظر   3700 بازدید

اندازه فونت    
هوندا اودیسه 2021 برای بازار ایالات متحده به روز می شود

 

هوندا اودیسه 2021

شرکت هوندا موتور به تازگی یک نسخه ارتقا یافته از مینی ون موفق Odyssey را روانه بازار کرده است که منحصراً برای بازار خودرو آمریکا ساخته شده است. اگرچه قرار بود این خودرو در جریان رویداد خودرویی آینده در نیویورک، ایالات متحده آمریکا رونمایی شود، این خودروساز ژاپنی زودتر از حد انتظار طرفداران خود را شگفت زده کرد.

از نظر فنی، Odyssey جدید موتور 3.5 لیتری V6 تنفس طبیعی i-VTEC را با قدرت 284 اسب بخار و گشتاور 355 نیوتن متر، که از نسخه قبلی خودرو شناخته شده بود، حفظ می کند. این خودرو با یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک ترکیب شده است که پاسخگویی سریع و چابکی خودرو در جاده را بر عهده دارد. همچنین، فناوری VCM پیاده‌سازی شده، این قابلیت را به موتور می‌دهد تا بین فرآیند کاری 3 و 6 سیلندر سوئیچ کند.

سطوح تریم که می توان با آنها Odyssey را پیکربندی کرد نیز مانند قبل باقی می ماند – LX، EX، EX-L، Touring و Elite. تنها تفاوت در آنها، تغییرات اندک است، در مورد انتقال برخی از گزینه های موجود در سطح تریم بالا به موارد پایه. نمونه ای از آن تودوزی سه رنگ و درگاه های USB نورانی است که در تریم EX ارائه شده است. از سوی دیگر، نسخه EX-L اکنون با صندلی های راحت با دوخت کنتراست عرضه می شود. تریم‌های بالاتر، Touring و Elite نیز با تغییرات جزئی روبرو هستند – ترکیبی از پارچه مشکی پیانو و روکش چرم سوراخ‌دار.

فضای داخلی هوندا اودیسه 2021

در مورد ایمنی، سیستم حسگر هوندا اودیسه با کروز کنترل تطبیقی ​​به بخشی ضروری از سطوح تریم پایه تبدیل شده است.

شاید قابل توجه ترین تغییر که از مینی ون جدید Odyssey به ارمغان آمده است را بتوان در ظاهر خارجی آن یافت. جلوپنجره مشکی برجسته با قالب های افقی، چراغ های ال ای دی تازه طراحی شده، سپر جلوی به روز شده با چراغ های مه شکن یکپارچه و آینه های جانبی کم نور خودکار از جمله جدیدترین امکانات رفاهی Odyssey جدید هستند.

همچنین ردیف دوم صندلی تاشو اکنون قابل جابجایی است و فضای ذخیره سازی بیشتری را باز می کند. در غیر این صورت، ظاهر کلی داخلی و خارجی نسبت به نسخه قبلی این خودرو بدون تغییر باقی می ماند.

انتظار می رود این خودرو اواخر سال جاری وارد نمایندگی ها شود.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه