امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

هوندا سیویک Civic Type R | تصاویر و اطلاعات کامل

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/28 بدون نظر   3128 بازدید

اندازه فونت    
هوندا سیویک Civic Type R | تصاویر و اطلاعات کامل

 

هوندا سیویک Type R نسخه محدود 2021 در رنگ زرد فونیکس

پس از عرضه رسمی هوندا سیویک Civic Type R به روز شده، هوندا اکنون نسخه محدود هیولایی خود را منتشر کرده است. اگرچه خودروی جدید از مدل Type R GT 2020 استفاده می کند، اما ظاهر آن به لطف آلیاژهای 20 اینچی فورج BBS منحصر به فرد، لاستیک های مخصوص مسیر، درپوش آینه مشکی پیانو، سقف تمام مشکی، ورودی کاپوت مشکی شده، اسپویلر بال عقب متمایز می شود. و همچنین رنگ منحصر به فرد بیرونی.

از نظر فناوری اعمال شده، نسخه محدود Type R با دمپرهای اصلاح شده و فرمان مجدد کالیبره شده عرضه می شود. مهندسان هوندا در تلاش برای ایجاد خودروی مسابقه ای عالی – سبک وزن، چابک و سریع- تصمیم گرفته اند سیستم اطلاعات سرگرمی معمولی و کنترل های آب و هوا را کنار بگذارند.

علاوه بر این، با کاهش مواد عایق صدا، چند کیلو دیگر از کوپه خودرو کم می شود. در نتیجه، هوندا سیویک جدید 47 کیلوگرم سبکتر از مدل قبلی خود است. همچنین سیویک جدید خیره کننده دارای صندلی های اسپرت قرمز پر جنب و جوش و فرمان قرمز آلکانترا، دستگیره تعویض دنده به شکل پارگی و یک پلاک ویژه با شماره خودرو است.

نمای جانبی هوندا سیویک Type R Limited

زیر کاپوت هیولای مسابقه یک موتور قدرتمند قرار دارد که در مجموع 306 اسب بخار قدرت و گشتاور 400 نیوتن متر تولید می کند. به لطف آن، این خودرو می تواند تنها در 5.7 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. این موتور با یک جعبه دنده 6 سرعته همراه است.

با توجه به ورود به نمایندگی ها، نسخه جدید هوندا سیویک Type R Limited تنها در 100 دستگاه در دسترس خواهد بود.

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه