امروز: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

گسترش وسایل نقلیه هیبریدی

متفرقه تاریخ انتشار: 22/01/02 بدون نظر   4580 بازدید

اندازه فونت    
گسترش وسایل نقلیه هیبریدی

وسایل نقلیه الکتریکی بیش از صد سال است که به مردم از سراسر جهان کمک می کنند. امروزه، زمانی که بیشتر مردم با افزایش قیمت سوخت و بحران آب و هوای عمیق‌تر مواجه هستند، محبوبیت خودروهای هیبریدی در حال افزایش است. سال جدید 2020 با عرضه و تحویل انواع خودروهای برقی آغاز خواهد شد. ببینید در سال 2020 در بازار خودرو چه انتظاری می رود.

واکسهال Corsa-E / Opel Corsa-E

اندکی پس از عرضه نسل بعدی نسخه بنزینی این خودرو، کورسا الکتریکی حداکثر تا فوریه 2020 وارد صحنه خواهد شد. انتظار می‌رود نسخه جدید به عنوان یک خودروی شهری محبوب، پرفروش‌ترین خودرو در این بخش شود. خیلی زود.

Corsa-E بر اساس پلتفرم مشابه پژو 208 و DS 3 کراس بک، حداکثر برد 400 کیلومتری تمام الکتریکی را ارائه می دهد. جلوپنجره بازطراحی شده و نمای تمام شیشه ای قبل از عرضه آن رونمایی شده است.

Skoda Citigo-e iV

اولین خودروی الکتریکی اشکودا قرار است نسخه اقتباسی از مدل شناخته شده را ارائه دهد. با برد الکتریکی تخمین زده شده تا 260 کیلومتر، با رقیب خود فولکس واگن e-up رقابت خواهد کرد. موتور الکتریکی تا 81 اسب بخار قدرت تولید می کند و سازنده ادعا می کند که شتاب آن 12.5 ثانیه است. تا 100 کیلومتر در ساعت در اوایل سال 2020، Skoda Citigo-e iV اولین خودروی خود را به عنوان یک خودروی کامپکت شهری پنج در خواهد داشت.

نمای جانبی اشکودا Citigo-e iV

مازراتی آلفیری

مازراتی که در سال 2014 به عنوان یک خودروی مفهومی معرفی شد، سرانجام قصد دارد نمونه اولیه این خودرو را در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 در ماه مارس ارائه کند. این خودروساز معروف ادعا می کند طیفی از پیشرانه های مختلف وجود دارد، زیرا انتظار می رود مدل تولیدی آن زودتر از سال 2021 نباشد. جزئیات کمی در مورد مدل Alfieri شناخته شده است. انتظار می‌رود که به صورت PHEV و EV در دسترس باشد. گفته می شود که نسخه تمام الکتریکی از یک سیستم سه موتوره، 4WD مجهز به بردار گشتاور و باتری 800 ولت استفاده می کند.

Seat el-Born

پس از معرفی خودروی مفهومی در نمایشگاه خودروی ژنو 2019، این خودروساز قصد دارد نسخه محصول این مدل را در GIMS 2020 معرفی کند. صندلی مدعی برد بیش از 400 کیلومتر و شتاب 7.5 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت است. مدل el-Born با استایل اسپرت و تجربه رانندگی جذاب شگفت‌زده خواهد شد.

نمای جلوی مفهومی صندلی el-Born

فیات 500e

این شرکت مشهور حدود 700 میلیون یورو برای این پروژه متعهد شده است و انتظار می‌رود که نتیجه آن در مارس 2020 در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شود. با وجود اطلاعات اندک در مورد این مدل، انتظار می رود که این مدل به عنوان مدل اصلی از عقب استفاده کند.

کیا سول EV

نسل دوم Soul EV در راه خود به صحنه است. به روز رسانی های طراحی و داخلی تنها تغییرات نیستند. قوای محرکه نسل بعدی EV از کراس اوور e-Niro قرض گرفته شده و به لطف بسته باتری لیتیوم یونی 64 کیلووات ساعتی خنک‌شونده مایع تا 201 اسب بخار قدرت خواهد داشت. برد پیشنهادی حداقل 450 کیلومتر است. سفارشات مشتریان در حال حاضر باز شده است، اما انتظار می رود اولین تحویل در نیمه اول سال 2020 انجام شود.

مینی الکتریک

انتظار می رود اولین هاچ بک برقی داغ مینی در اوایل سال 2020 به اولین مشتریان خود برسد. این کامپکت Ev که به پیشرانه ای متاثر از BMW i3 مجهز شده است، شتاب قابل توجهی از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را برای کمتر از 7 ثانیه ارائه می دهد. این خودروساز ادعا می‌کند مسافتی بین 190 تا 225 کیلومتر دارد، اما هندلینگ آن به مینی اصلی دهه 60 نزدیک‌تر است.

پژو e-208

208 استاندارد سال آینده نسخه تمام الکتریکی خود را دریافت خواهد کرد. مدل برقی طراحی خود را با نسخه موتور احتراقی خودرو به اشتراک خواهد گذاشت. این کامپکت قدرتی برابر با 138 اسب بخار و شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را برای حدود 8 ثانیه ارائه می دهد. پژو e-208 با یک بار شارژ مسافتی معادل 340 کیلومتر دارد.

نمای جلوی جانبی پژو e-208 Allure

پژو e-2008

دومین مدل تمام الکتریکی این خودروساز فرانسوی از سوپرمینی e-208 پیروی می کند. مدل ارتقا یافته 2008 کمی بزرگتر از مدل قبلی خود است، با ظاهری تهاجمی تر و طیفی از پیشرانه های بنزینی و الکتریکی را ارائه می دهد. e-2008 دارای موتور مشترک با e-208 است. قدرت خروجی نیز یکسان است – 138 اسب بخار، در حالی که باتری 50 کیلووات ساعتی برد تقریباً 310 کیلومتر را فراهم می کند. اولین تحویل پژو e-2008 در بهار سال 2020 پیش بینی می شود.

DS 3 Crossback E-Tense

انتظار می رود اولین مدل DS الکتریکی در اواسط سال 2020 به دست مشتریان برسد. کراس بک E-Tense که به عنوان رقیب ولوو XC40 و آئودی Q2 طراحی شده است، بر فضای داخلی راحت، مجلل و بیرونی متمایز تمرکز خواهد کرد. این خودروی الکتریکی با یک بار شارژ باتری 50 کیلووات ساعتی، برد 290 کیلومتری را ارائه خواهد کرد. زمان شتاب 8.7 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت وعده داده شده است. پیش‌سفارش‌ها شروع شده است.

هوندا ای

خودروی برقی جمع و جور با ظاهری الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل، چشم ها را به خود جلب می کند. بر اساس یک پلت فرم منحصر به فرد، ادعا می کند که بین 134 اسب بخار و 152 اسب بخار و برد تقریباً 220 کیلومتر را ارائه می دهد. هوندا e جمع و جور در تابستان 2020 به اولین مالکان خود خواهد رسید.

فولکس واگن ID.3

هاچ بک ID که به عنوان یک خودروی برقی خالص ساخته و طراحی شده است، یک راه اندازی حیاتی برای فولکس واگن خواهد بود. مطابقت با اندازه و قیمت هاچ بک گلف، این مدل را نسبت به اکثر خودروهای برقی موجود در بازار خودرو مقرون به صرفه تر می کند. ID.3 گزینه های باتری متنوعی را ارائه می دهد که برد کاملاً الکتریکی بین 400 تا 600 کیلومتر را فراهم می کند. این مدل یک سری کامل از مدل‌های ID مختلف را در ابتدا ارائه می‌کند که این خودروساز مشهور قول می‌دهد طی پنج سال آینده عرضه کند.

نمای جلوی رنگ آبی نسخه اول فولکس واگن ID.3

BMW iX3

انتظار می‌رود نسخه الکتریکی شده BMW X3 با یک پیشرانه جدید 4WD متشکل از دو موتور الکتریکی (یکی برای هر محور) وارد بازار شود. این خودروساز آلمانی شعاع حرکتی کاملاً الکتریکی در حدود 400 کیلومتر را وعده داده است. هر یک از موتورها ادعا می کنند که از یک باتری 70 کیلووات ساعتی نزدیک به 270 اسب بخار قدرت تولید می کنند.

تسلا مدل Y

خواهر خودروی مدل 3 امسال رونمایی شد، اما انتظار می رود حداقل 18 ماه بعد تحویل شود. EV جدید به عنوان یک SUV جمع و جور با گزینه ای برای صندلی های ردیف 3 وارد بازار می شود که آن را به گزینه ای عالی برای خانواده های بزرگ تبدیل می کند. برخی از ویژگی های برجسته مدل Y عبارتند از “ابر کامپیوتر” پیشرفته تسلا و سیستم رانندگی نیمه خودران.

شارژ ولوو XC40

اولین خودروی برقی ولوو قرار است اولین عضو خط تولید برقی این خودروساز باشد. XC40 Recharge در اواخر سال 2020 به دست مشتریان خواهد رسید و قدرتی معادل 402 اسب بخار از موتورهای الکتریکی دوقلو ارائه می دهد و دارای برد نزدیک به 400 کیلومتر است.

آئودی Q4 e-tron

نسخه مفهومی شاسی بلند برقی آئودی در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 به نمایش گذاشته شد. نسخه محصول همین مدل تا پایان سال 2020 وارد بازار می شود و به پنجمین خودروی الکتریکی این برند تبدیل می شود. Q4 e-tron از پلتفرم MEB گروه فولکس واگن به جای MQ اقتباس شده مورد استفاده در e-tron بزرگتر استفاده خواهد کرد. موتورهای دوقلو Quattro AWD و حداکثر 302 اسب بخار (100 اسب بخار کمتر از e-tron با اندازه کامل و 100 اسب بخار بیشتر از VW ID.3 مبتنی بر MEB) ارائه می کنند. امیدواریم اولین مشتریان Q4 e-tron خود را تا زمستان 2020 داشته باشند.

نمای جلو سمت چپ آئودی Q4 e-tron مفهومی

پینین فارینا باتیستا

تمام 150 ابرخودروی باتیستا قبلاً سفارش داده شده‌اند، اما مشتریان آنها تا پایان سال 2020 آنها را خواهند داشت. این هایپرکار برقی قدرتمند قدرت مجموع 1900 اسب بخار را نوید می‌دهد.

نمای جانبی پینین فارینا باتیستا

ریوین R1T

Rivian R1T یک وانت بار است که برای نسل EV طراحی شده است. این خودرو دارای بسته‌بندی هوشمندانه‌ای است که بیشترین استفاده را از فضای موجود می‌برد، در حالی که پیشرانه زیرین قول می‌دهد تا ۷۵۴ اسب بخار قدرت و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را برای کمتر از سه ثانیه ارائه دهد. قرار است در اواخر سال 2020 به تولید برسد.

تسلا سایبرتراک

Cybertruck با پوسته بیرونی ساخته شده برای دوام نهایی و محافظت از مسافران ساخته شده است. اکنون تسلا در حال ورود به کلاس جدیدی از قدرت، سرعت و تطبیق پذیری است – فقط با طراحی تمام الکتریکی امکان پذیر است. پیشرانه قدرتمند و مرکز ثقل پایین، کنترل کشش و گشتاور فوق العاده ای را برای خودرو فراهم می کند. این ویژگی ها کلید شتاب شگفت انگیز 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت برای تنها 2.9 ثانیه و امکان شتاب 800 کیلومتری کاملاً الکتریکی هستند.

منبع

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه