امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

چگونه صندلی‌های خودرو در جیپ واگنیر 2022 جا می‌شوند؟

متفرقه تاریخ انتشار: 22/01/18 بدون نظر   4687 بازدید

اندازه فونت    
چگونه صندلی‌های خودرو در جیپ واگنیر 2022 جا می‌شوند؟

جیپ واگنیر برای سال 2022 به عنوان یک شاسی بلند سه ردیفه تمام اندازه با اهداف لوکس به بازار باز می گردد (به ویژه در شکل گرند واگنیر، نسخه ای زیبا از همان شاسی بلند). با هفت یا هشت صندلی موجود است.

جیپ واگنیر

ما یک Wagoneer هشت سرنشین با صندلی نیمکت ردیف دوم را آزمایش کردیم و آن را به اندازه کافی جادار دیدیم که بتواند سه صندلی ماشین را در خود جای دهد. با این حال، لنگرهای چفت آن به مقداری عضله برای اتصال نیاز دارند، و تکیه گاه‌های سر ثابت احتمالاً باعث ایجاد مشکل در تناسب صندلی خودرو می‌شوند.

جیپ واگنیر 2022

آیا سه صندلی برای ماشین مناسب است؟  آره.

واگنیر خودروی سه ردیفه شاسی بلند جیپ است که از زمان پایان تولید Commander در یک دهه پیش در خط تولید خود به آن نیاز داشت. وفاداران به برندی که گرند چروکی‌های خود را پشت سر گذاشته‌اند، دیگر نیازی ندارند که با اکراه به سراغ فورد اکسپدیشن، شورولت تاهو، شورلت سابربان یا جی‌ام‌سی یوکان بروند. بدنه روی قاب 2022 Wagoneer را به عنوان یک معادل Expedition در نظر بگیرید، در حالی که Grand Cherokee L برای Explorer بهتر است.

با این حال، این پایان داستان Wagoneer نیست. از آنجایی که برند جیپ با خریداران خاصی ارتباط زیادی دارد، این خودروساز گرند واگنیر را نیز معرفی می‌کند، نسخه‌ای لوکس که کادیلاک اسکالید و لینکلن نویگیتور را هدف قرار می‌دهد.

جیپ واگنیر

 

جیپ واگنیر چه موتوری خواهد داشت

Wagoneer به نسخه ای از V-8 5.7 لیتری مجهز شده است که در کامیون برنده سال Ram 1500 نیز دیده ایم. موتور هشت سیلندر با قدرت 392 اسب بخار و گشتاور 404 پوند فوت، از فناوری هیبریدی ملایم eTorque خودروساز برای صرفه جویی در مصرف سوخت بدون به خطر انداختن قابلیت رانندگی استفاده می کند. جیپ تایید کرد

 

پیشرانه 5.7 لیتری V-8 واگنیر به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل می شود. مصرف سوخت 16/22 مایل بر گالن شهر/بزرگراه با RWD و 15/20 مایل بر گالن با 4WD رتبه بندی شده است. تیم آزمایش ما زمان شتاب 0-60 مایل در ساعت 7.6 ثانیه را از یک مدل 4WD اندازه‌گیری کرد – وزن این جانور به هر حال بیش از سه تن است.

برای کسانی که نگران تشنگی بیش از حد V-8 هستند، جیپ تأیید کرده است که تمامی خودروهایش تا سال 2025 دارای گزینه پیشرانه الکتریکی باتری خواهند بود، از جمله Wagoneer.

بررسی صندلی خودرو جیپ واگنیر 2022

برای بررسی صندلی خودرو، از صندلی ایمنی نوزاد Chicco KeyFit 30، صندلی تبدیل پذیر Graco Contender 65 و صندلی Graco TurboBooster استفاده می کنیم. صندلی های جلو برای یک راننده 6 فوتی و یک سرنشین کوتاهتر تنظیم شده است. سه صندلی کودک در ردیف دوم تعبیه شده است. صندلی تقویت کننده پشت صندلی راننده و صندلی های نوزاد و کانورتیبل پشت صندلی سرنشین جلو نصب می شوند.

2022 Jeep Wagoneer

ما همچنین کانورتیبل رو به جلو را در صندلی وسط ردیف دوم با صندلی تقویت کننده و کودک در صندلی‌های بیرونی نصب می‌کنیم تا ببینیم آیا سه صندلی ماشین جا می‌شوند یا خیر. کودکی که روی صندلی تقویت کننده نشسته است باید بتواند به سگک کمربند ایمنی برسد. اگر ردیف سوم وجود دارد، صندلی تقویت کننده و یک کانورتیبل رو به جلو را نصب می کنیم. درباره نحوه انجام بررسی صندلی خودرو بیشتر بیاموزید.

والدین همچنین باید به خاطر داشته باشند که می توانند از سیستم لچ یا کمربند ایمنی برای نصب صندلی ماشین استفاده کنند و لنگرهای لچ دارای محدودیت وزنی 65 پوندی هستند که شامل وزن کودک و وزن خود صندلی می شود.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه