امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

BMW Series 3 در حال تبدیل شدن به یک هیبریدی است

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/24 بدون نظر   3747 بازدید

اندازه فونت    
BMW Series 3 در حال تبدیل شدن به یک هیبریدی است

بررسی تخصصی BMW Series 3

بی ام و سری 3 از اولین عرضه خود در دهه 1970 تا کنون، بخش سدان های اسپرت کامپکت لوکس را تعریف کرده است. نسل هفتم نسل فعلی مدل G20 برای سال 2021 وارد بازار خودرو شد و قصد دارد پویایی و راحتی را ارائه دهد که سری 3 قبلی را در بین علاقه مندان محبوب کرده بود. اما سری 3 رقبای بیشتری نسبت به قبل دارد، و این کار را برای ب‌ام‌و سخت‌تر می‌کند که در صدر قرار بگیرد.

بی ام و سری 3

خودرو بی ام و سری 3

برای سال 2021، مدل افسانه‌ای M3 با عملکرد بالا بازمی‌گردد و بیشترین قدرت را در این محدوده به ارمغان می‌آورد و یک گیربکس دستی شش سرعته در دسترس را به همراه استایل بحث‌برانگیز در جلو. 330e پلاگین هیبریدی نیز به فروش می رسد و بهره وری سوخت بهبود یافته و محدوده رانندگی تمام الکتریکی را ارائه می دهد.

ایمنی BMW Series 3

کابین بی ام و سری 3

کابین bmw سری 3

سری 3 با مجهز شدن به چراغ‌های جلوی تطبیقی با پرتو بالا LED موجود در بسته Executive، نام انتخاب ایمنی برتر 2020 را کسب کرد. صرف نظر از این، در هر شش تست ایمنی تصادف IIHS بهترین امتیاز را کسب کرد.

برای سال 2021، چراغ های بلند خودکار در تمام تریم های سری 3 گنجانده شده است. هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری خودکار، و همچنین برف پاک کن های حساس به باران، از جمله کمک های استاندارد راننده و ویژگی های ایمنی فعال هستند. گزینه‌ها شامل کروز کنترل تطبیقی با کمک حفظ خطوط، هشدار خروج از خط، نظارت بر نقاط کور و سنسورهای پارک جلو و عقب است.

داخلی BMW Series 3

BMW Series 3

خودرو BMW Series 3

bmw سری 3 به عنوان تجهیزات استاندارد مجهز به نمایشگر دوگانه 8.8 اینچی است. یکی در دسته سنج نصب شده است و دیگری به عنوان صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی کار می کند. به صورت اختیاری یک صفحه نمایش 12.3 اینچی و صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 10.3 اینچی موجود است. Android Auto یک محصول جدید برای سال 2021 است و به صورت استاندارد به Apple CarPlay، اتصال بلوتوث و نقشه‌های GPS می‌پیوندد. دو پورت USB ردیف جلو و دو پورت در ردیف دوم موجود است. پد شارژ بی سیم اختیاری است. سیستم صوتی استاندارد با 10 بلندگو را می‌توان به یک راه‌اندازی پریمیوم هارمن کاردون با 16 بلندگو ارتقا داد. گزینه‌های فناوری ممتاز شامل سیستم دوربین 360 درجه، دستیار پارک نیمه خودکار، نمایشگر هدآپ، و کنترل‌های حرکتی اطلاعات سرگرمی است.

هیبریدی سری سوم

خودروساز معروف آلمانی در راه گسترش سبد محصولات این شرکت با یک نسخه هیبریدی از تازه منتشر شده سری 3.

زیر کاپوت آینده ترکیبی هیبریدی الف قرار خواهد گرفت موتور 2.0 لیتری توربو بنزینی با 184 اسب بخار، جفت شده با یک سیستم XtraBoost. به لطف دومی، قدرت موتور الکتریکی به طور قابل توجهی تا 68 اسب بخار افزایش می یابد (البته برای مدت زمان محدود). کل سیستم هیبریدی در آینده سری 3 هیبریدی تورینگ قدرت ترکیبی 252 اسب بخار تولید خواهد کرد.

اولین رسمی از ترکیبی هیبریدی خانوادگی هنوز یک راز است با این حال، برخی حدس می زنند که این اتفاق قبل از بهار امسال رخ خواهد داد.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه