امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

Seat Minimo – انقلابی کوچک در میکروموبیلیتی

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/17 بدون نظر   3010 بازدید

اندازه فونت    
Seat Minimo – انقلابی کوچک در میکروموبیلیتی

Seat آخرین خودروی مفهومی خود Seat Minimo را ارائه کردند – کمترین. این چهار چرخه کوچک کاملاً الکتریکی چالش برانگیز است که قابلیت های زیادی دارد.

تصمیمات طراحی باور نکردنی Seat Minimo

جدید حداقل صندلی ترکیب موفقیت آمیز ویژگی های موتور سیکلت با ماشین شاسی بلند مزایای از یک طرف، جای پارک مورد نیاز و تک چراغ جلو، این کانسپت را شبیه موتور سیکلت کرده است. از طرفی Minimo ارائه می دهد ماشین شاسی بلند موقعیت رانندگی مانند آلیاژهای 17 اینچی آن.

Seat Minimo Concept درب کناری با باز شدن عمودی

تصمیم بسیار متفکرانه درهای جانبی هستند. باز شدن عمودی درها نه تنها بر روحیه آینده نگر خودرو تأکید می کند، بلکه به راننده و سرنشین اجازه می دهد تا در فضاهای تنگ از خودرو خارج شوند. کوچک کمترین دید 360 درجه منحصر به فرد راننده را ارائه می دهد.

پیشرانه منحصر به فرد Seat Minimo

به عنوان یک وسیله نقلیه تمام الکتریکی، کمترین مجهز به سیستم تعویض باتری یکپارچه است که شارژ کامل را در چند دقیقه امکان پذیر می کند و برد بیش از 100 کیلومتر را فراهم می کند.

باتری مفهومی صندلی مینیمو

فناوری و اتصال

این وسیله نقلیه کوچک ادعا می کند که یک خودروی بیش از حد متصل است فناوری 5G بر اساس کلید دسترسی دیجیتال و بی سیم Android Auto داخل. به عنوان افزودنی به دستیار گوگل، سیستم اطلاعات سرگرمی، ناوبری و برنامه های ارتباطی همگی با دستورات صوتی بهبود یافته اند تا راننده بتواند همیشه به جاده نگاه کند. همه برنامه ها در یک نمایشگر مرکزی نصب شده روی فرمان یکپارچه شده اند.

فوق مدرن کمترین فناوری خودمختار سطح 4 را ارائه می دهد. با اندازه گیری های کوچک، سیستم باتری هوشمند و منحصر به فرد اتصال 5G، صندلیمفهوم راه حل ریز حرکت شهری کامل است.

کمترین نمایش داده خواهد شد نمایشگاه خودرو ژنو هفته آینده به همراه رقبای خود از همان بخش مانند سیتروئن AMI ONE و هوندا تومو.
تاریخ دقیق تولید هنوز اعلام نشده است.

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه