امروز: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

هیوندای XRT، Attitude را به توسان 2022 اضافه می کند

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/16 بدون نظر   2949 بازدید

اندازه فونت    
هیوندای XRT، Attitude را به توسان 2022 اضافه می کند

با وجود تعداد زیادی SUV جمع و جور که در این میدان شلوغ شده اند، تمایز بین آنها دشوار است. برای این منظور، هیوندای با تریم جدید XRT، نگرش بصری به توسان 2022 خود اضافه می کند، که از حرکت مشابهی برای سانتافه بزرگتر پیروی می کند. پکیج ظاهری قطعات ظاهری خشن را اضافه می‌کند، اما علیرغم اینکه هیوندای “نگرش خود را برای رفتن به هر کجا” تبلیغ می‌کند، این پکیج به قابلیت‌های آفرود اضافه نمی‌شود – اگرچه ریل‌های سقف و یک اتصال یدک‌کش را برای کاربرد بیشتر اضافه می‌کند.

مربوط: آیا هیوندای توسان 2022 یک SUV خوب است؟ در اینجا 4 چیزی که دوست داریم و 4 چیز که دوست نداریم آورده شده است

XRT جدید از تریم SEL با بسته راحتی ساخته شده است. این مدل ویژگی‌های طراحی منحصر به فرد مانند جزئیات جلو و عقب، روکش‌های جانبی برجسته‌تر، قاب پنجره‌های تیره، روشنایی نزدیک، آینه‌های جانبی تک رنگ مشکی، ریل‌های سقف و اتصال یدک‌کش فوق‌الذکر و رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی مشکی با طراحی خشن را اضافه می‌کند. . در داخل، XRT دارای تزئینات پارچه ای مشکی با سرپوش مشکی است.

هیوندای توسان

هیوندای توسان را برای سال 2022 بازطراحی کرد و در مدل‌های فقط گازی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی با دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ متحرک عرضه می‌شود – اما XRT فقط در نسخه‌های گازسوز موجود است (AWD یک گزینه است). از 32,625 دلار با FWD یا 34,125 دلار با AWD شروع می شود (همه قیمت ها شامل 1225 دلار هزینه مقصد است). یک توسان SEL مدل 2022 با بسته راحتی، یدک بکسل و ریل سقفی با قیمت 31240 دلار با FWD یا 32740 دلار با AWD کار می کند که عملاً تفاوت ظاهری XRT را به 1385 دلار نسبت به نمونه مجهز مشابه ارتقا می دهد.

توسان XRT 2022 در حال حاضر به فروش می رسد.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه