امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

چرخش سریع کادیلاک CT4-V Blackwing 2022

متفرقه تاریخ انتشار: 21/12/27 بدون نظر   5531 بازدید

اندازه فونت    
چرخش سریع کادیلاک CT4-V Blackwing 2022

مطمئناً خسته کننده است. جنرال موتورز سال‌ها – صادقانه بگویم – دهه‌ها طول کشیده است تا یک سدان اسپرت با کارایی بالا را ارائه کند، خودرویی که به هیچ بهانه‌ای نیاز ندارد، با اخطارهای صفر و ویژگی‌های سازش صفر عرضه می‌شود… و دقیقاً در لحظه‌ای ظاهر می‌شود که دنیا ظاهر می‌شود. تا حد زیادی از چنین جانورانی در حال حرکت است. کادیلاک CT4-V Blackwing 2022 جدید 2022 احتمالاً یکی از بهترین خودروهای راننده است که تاکنون توسط هر خودروسازی ساخته شده است، و در همان سالی وارد بازار می‌شود که جنرال موتورز قول داده است تا پایان دهه تقریباً کاملاً برقی شود و در کنار تعهدی که دارد. از مدیریت کادیلاک که هر کادیلاک جدید از این به بعد برقی خواهد بود. روزهای موتور احتراق داخلی در کادیلاک به پایان رسیده است، که باعث می شود جشن موفقیت کادیلاک CT4-V بلک وینگ بیشتر به یک خداحافظی آخرالزمان تبدیل شود تا جرقه یک دوره جدید. کادیلاک بهترین سدان گازسوز ساخته شده را برای آخرین سدانی گازسوز که تا به حال ساخته است نجات داد. به مقدار مساوی هم هیجان انگیز و هم افسرده کننده است. اما صرف نظر از آینده کادیلاک به عنوان یک برند خودروی برقی، این آخرین نفس سدان اسپرت احتراق داخلی شایسته ستایش است، زیرا واقعاً فوق العاده است.

موارد مرتبط: کادیلاک CT4-V، CT5-V بلک وینگ ساند کیندا فلای مدل 2020 با کارایی بالا

کادیلاک

پس چه چیزی این چیز را خاص می کند؟ خوب، ابتدا باید نگاهی گذرا به این داشته باشیم که سدان ساب کامپکت CT4 واقعاً چیست – ظاهراً جایگزین سدان و کوپه قدیمی ATS با همان اندازه و بسته بندی است. CT4-V به نسخه عملکرد متوسط ​​سدان تبدیل شد و بهترین مدل فوق العاده این سدان، CT4-V Blackwing است. برچسب بلک وینگ قبلاً به مدل دست ساز V-8 کادیلاک توئین توربوی با کارایی بالا اشاره می کرد که در سدان بزرگتر (و اکنون متوقف شده) CT6 تنها برای دو سال مدل استفاده شده است. هنگامی که آن مدل از بین رفت، نام Blackwing همچنان ادامه داشت و اکنون نشان دهنده بهترین مدل عملکردی برای خطوط سدان CT4 و CT5 است.

از نظر بصری، این مدل به طور خاص به لطف پکیج Aero فیبر کربنی خود متمایز است. بله، اسپویلرها، بال‌ها، سدهای هوا، مجراها و دریچه‌ها در همه جا، و عملکردی هستند، و باعث می‌شوند CT4-V Blackwing بیشترین نیروی رو به پایین را در بین هر خودروی سری V تولید کند. دو بسته فیبر کربن موجود است و این خودرو هر دوی آنها را دارد. بسته اول شامل “هواپیماهای غواصی” جلو، خطوط زیر بال، یک اسپلیتر جلوی “فوق هوا”، منحرف کننده های چرخ جلو و یک اسپویلر صندوق عقب تهاجمی تر است. بسته شماره 2 افزودنی های راکر و دیفیوزر پشتی (زیر سپر) را اضافه می کند. در یک ماشین مشکی، آنها احتمالا بهتر با هم ترکیب می شوند، اما در نمونه مادون قرمز من، بسیار برجسته می شوند. چرا این همه کمک هوایی ضروری است؟ خوب، کادیلاک می گوید که CT4-V Blackwing می تواند به سرعت 189 مایل در ساعت برسد و در این سرعت، گرفتن بسیار مهم است.

قدرت، تعادل و تعادل

با این حال، CT4-V بلک‌وینگ که در اینجا مشاهده می‌شود، از یک V-8 استفاده نمی‌کند، بلکه از یک نسخه توربوشارژ دوقلو ماساژ داده شده از موتور 3.6 لیتری V-6 کادیلاک استفاده می‌کند. تنها چیزی که در مورد نداشتن V-8 از دست می‌دهید، صدای غرش است، زیرا قدرت هیولایی V-6 با قدرت 472 اسب بخار و گشتاور 445 پوند فوت، نیروی رانش استثنایی را در هنگام فراخوانی ایجاد می‌کند. طبق گفته کادیلاک، برای شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت کمتر از چهار ثانیه خوب است، و چند ضربه به پدال باعث شد من به ادعای آنها اطمینان داشته باشم. با این حال، این یکی از معدود وسایل نقلیه باقیمانده ای است که می توانید در دسته سدان با عملکرد بالا با گیربکس دستی تهیه کنید – متأسفانه، ماشین آزمایشی من با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک اختیاری عرضه شد، اما این به هیچ وجه جریمه نیست. . اتومات به زیبایی روی موتور تنظیم شده است، تعویض‌های فوق‌العاده سریعی را ارائه می‌دهد و کار قابل تحسینی برای حفظ موتور در باند قدرت گسترده‌اش انجام می‌دهد. بله، پارو زدن با دنده‌های خود می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد، و این مهارتی است که همچنان در بین علاقه‌مندان به رانندگی از بین می‌رود، اما با یک خودکار به این خوبی، شما فقط چالش آن را از دست خواهید داد، نه نتایج.

در کل، این احتمالاً یکی از بهترین سدان های اسپرت ساخته شده است. از شاسی متعادل آن که به شما امکان می‌دهد خودرو را با دریچه گاز یا فرمان (یا هر دو) بچرخانید، تا ترمزهای قوی برمبو آن که گاز ثابت، محکم و قدرت توقف پیشرونده را ارائه می‌دهد، تا موتور V-6 پر صدا و همیشه مشتاق. CT4-V Blackwing بسیار سرگرم کننده است. مانند تعدادی دیگر از محصولات سدان لوکس اسپرت رده بالا، برخی از اینها به دلیل تنظیم سیستم و برخی دیگر به دلیل الکترونیک است – می توانید ماشین را در حالت های عادی خود نگه دارید و آن را به اطراف برانید که انگار چیز خارق العاده ای نیست. فقط یک سدان لوکس کوچک معمولی و روزمره. یا می‌توانید دکمه «V» روی فرمان را فشار دهید، همه سیستم‌های قابل تنظیم الکترونیکی مانند حس فرمان، کمک فنرهای الکترونیکی کنترل سوار مغناطیسی، پاسخ دریچه گاز و پاسخ گیربکس را تا تهاجمی‌ترین تنظیمات خود بچرخانید و فوراً خود را در ماشین مسابقه کلاس ماشین تورینگ آماده پیست. بسیار سرگرم کننده است که بی سر و صدا در بخش های آهسته و 30 مایل در ساعت پیچ های محلی مورد علاقه ام با محدودیت های سرعت اعلام شده بچرخم و به محض اینکه از شهر خارج شدم و با سرعت بسیار بالاتر به روستایی برگشتم دکمه V را فشار دهید. من با CT4-V بلک‌وینگ زمان پیست نداشتم، اما صادقانه بگویم، به دلیل محدودیت‌های داخلی بسیار فشرده، این کار فقط در برخی از جاده‌های کوهستانی یا دو لاین عمیق دره‌ای بسیار سرگرم‌کننده‌تر از مسیر است. فضای سر مناسب برای کلاه ایمنی

داخلی تنگ، اما مناسب اسپرت

طراحی داخلی نقطه ضعف تعدادی از مدل‌های کادیلاک بود، زیرا برندهای اروپایی همچنان به طراحی داخلی خود با تابلو برق با کیفیت بالا، سطوح آلکانترا، فلز و چوب واقعی ادامه می‌دادند. اما این روزها باید بگویم که کادیلاک به خاطر این واقعیت ساده که این شرکت از پنل های لمسی که به طور فزاینده ای در برندهای آلمانی و بریتانیایی رایج می شوند اجتناب کرده است. دکمه‌های واقعی درون آن وجود دارد که کیفیتی را در سایر محصولات جنرال موتورز یافت نمی‌شود، و در نهایت باعث تمایز کادیلاک از برندهای کمتر جنرال موتورز می‌شود. صفحه نمایش لمسی موجود شفاف، بزرگ است و برای استفاده آسان در بالای کنسول مرکزی نصب شده است و به اندازه کافی سریع پاسخ می دهد. خوشه گیج دیجیتالی چشمگیرتر است، یکی از قابل تنظیم ترین و پر اطلاعات ترین نمایشگرهایی که تا به حال در کادیلاک دیده ام. همه نوع اطلاعات خودرو، زمان‌بندی دور و متر عملکرد را ارائه می‌کند و قابل تنظیم مجدد است، که به حالت رانندگی شما یا تنظیمات برگزیده اطلاعات شخصی شما بستگی دارد.

تغییراتی در فضای داخلی نیز ایجاد شده است، اما آنها ظریف و در عین حال عملکرد محور هستند. سه بسته احتمالی برای داخل خودرو وجود دارد، و کابین جت مشکی ماشین آزمایشی من دارای صندلی‌های اسپرت چرمی زیبا با لوله‌هایی با لهجه سفید بود. ترجیح من برای چیزی است که کمی شلوغ تر و کمتر تیره تر است، اما با رنگ قرمز تیره بیرونی به خوبی کار می کند. دو انتخاب دیگر شما برنزه و خاکستری هستند، هیچ چیز خیلی هیجان انگیزی نیست.

بله، فضای داخلی CT4 از جلو محکم است – در نهایت این یک ساب کامپکت است، اما عرض و فضای سر مناسبی برای سرنشینان جلو دارد. صندلی‌های عقب راحت نیستند – فضای پا بسیار کمی است و بهتر است برای کودکان باقی بماند. قبلاً گفته‌ام که خود CT4 واقعاً باید یک کوپه باشد، با درهای جلوی بلندتر به جای درهای کوچک، اما حتی افراد کمتری نسبت به سدان‌های اسپرت ساب کامپکت کوپه می‌خرند، بنابراین می‌دانم که چرا این سبک بدنه بود. زمانی که ATS به CT4 تبدیل شد، از ترکیب خارج شد. کافی است بگوییم که ابعاد داخلی و بیرونی مرتب CT4 برای مجردها یا زوج‌های جوان بهترین است – شروع به اضافه کردن بچه‌ها کنید و کاستی‌های آن ظاهر می‌شود.

دریافت یکی در حالی که شما می توانید

بسیاری از تولیدات اولیه CT4-V بلک وینگ در حال حاضر به فروش رسیده است، و ما مطمئن نیستیم که کادیلاک چند برنامه برای ساخت آن قبل از کشیدن دوشاخه دارد. اما اگر اکنون می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید، حتماً انجام دهید، زیرا احتمالاً هرگز خودروی دیگری مانند این وجود نخواهد داشت، حداقل از طرف جنرال موتورز، که از تلاش‌های گسترده برای برقی‌سازی در همه برندهای خود خبر داده است. قیمت اولیه CT4-V Blackwing تنها 10 دلار کمتر از 60000 دلار (شامل مقصد) است. برخی از آپشن‌هایی را که خودروی آزمایشی من داشت اضافه کنید، مانند بسته‌های فیبر کربنی به ارزش 7000 دلار، 4900 دلار برای داخل چرم گران‌قیمت، 2275 دلار برای گیربکس اتوماتیک اختیاری و حتی بیشتر برای مواردی مانند کالیپرهای ترمز قرمز، بسته‌های ایمنی الکترونیکی اضافی، مونروف و غیره، و خواهید دید که 21270 دلار به آن قیمت پایه اضافه کرده اید تا برچسب تست شده را به 81260 دلار برسانید.

این یک برچسب قیمت چشمگیر برای هر ماشینی است (مخصوصاً وقتی در نظر بگیرید که این در واقع همین است جوان سدان پرفورمنس; اگر چیزی دیوانه‌کننده‌تر می‌خواهید، یک CT5-V با موتور V-8 وجود دارد، اما کاملاً با رقبایی مانند BMW M3، Mercedes-AMG C63 و آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو مطابقت دارد. آنها تقریباً در این قیمت هستند، قدرت، عملکرد و توانایی‌های مشابهی دارند، اما اجرای کادیلاک دقیقاً با بهترین آنها است. این یک سدان پرفورمنس بدون بهانه است که کارهایی انجام می دهد که لبخند بزرگی بر لبان راننده می آورد، با فضای داخلی خود از نظر گجت ها یا کنترل ها کار احمقانه ای انجام نمی دهد و چیزی است که کادیلاک و جنرال موتورز می توانند به طور جدی به آن افتخار کنند. فقط شرم آور است که این آخرین نفس سدان اسپرت احتراق داخلی این برند معروف است. روزهای آن دقیقاً همانطور که شرکت فرمول را به درستی دریافت کرده است، شماره گذاری می شود. تا می توانید یکی را ببندید.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه