امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

پاگانی Huayra Imola | خودرو سوپرلوکس ایتالیایی

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/29 بدون نظر   6774 بازدید

اندازه فونت    
پاگانی Huayra Imola | خودرو سوپرلوکس ایتالیایی

 

هایپرکار نهایی Pagani Huayra Imola

خودروساز ایتالیایی عجیب و غریب پاگانی، سال 2020 را با معرفی شگفت‌انگیز یک خودروی جدید به نام پاگانی Huayra Imola آغاز می‌کند. این خودرو شیک که از مسیری که پاگانی برای آزمایش ابرخودروهای خود استفاده می‌کند، نامگذاری شده است، شبح آیرودینامیک باورنکردنی و عملکرد جاده‌ای بی‌عیب و نقص را به نمایش می‌گذارد.

Pagani Imola که توسط سازندگانش به عنوان ابرخودروی نهایی توصیف می‌شود، دارای تمام ویژگی‌های لازم برای دستیابی به نتایج بی‌سابقه در مسیر مسابقه است. این نتیجه مستقیم سال‌ها توسعه فناوری شرکت و بیش از 25000 کیلومتر آزمایش بی‌درنگ مسیر با بالاترین سرعت است.

Pagani Huayra Imola خیره کننده

پکیج پیست آیرودینامیک Imola همان است که در نسخه های قبلی Huayra استفاده شده بود. نکته خاص در مورد آن این است که هر یک از بال های خودرو می توانند موقعیت خود را با توجه به وضعیت رانندگی و آیرودینامیک خودرو تنظیم کنند. به لطف بال‌ها، ایمولا می‌تواند دورهای پیست خود را در کمتر از زمان مورد انتظار به پایان برساند.

علاوه بر این، این ابرخودروی عجیب و غریب ایتالیایی دارای سیستم تعلیق اصلاح شده هندسی است که امکان انتقال نیرو و گشتاور تولید شده توسط موتور را به سطح زمین و در نتیجه به حداقل رساندن اثرات شیرجه و نوسان در هنگام ترمزگیری فراهم می کند.

پاگانی جدید نه تنها براق بلکه سبک وزن است. این به لطف ترکیبی از تکنیک رنگ خاص اعمال شده در قسمت بیرونی هایپرکار و مواد بسیار سبک و بادوام بدنه به دست آمده است. سبک وزن Imola نیز به سه چرخ خاص ساخته شده از آلومینیوم، تیتانیوم و کروم-مولی نسبت داده می شود.

Pagani Huayra Imola بی نظیر

در زیر کاپوت جلویی، یک موتور قدرتمند 6.0 لیتری V12 ساخت مرسدس بنز نهفته است که قادر به تولید 827 اسب بخار است. این خودرو با گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک Xtrac جفت می شود. ترمزهای کربن سرامیک برمبو و دیفرانسیل الکترومکانیکی تجهیزات اسپرت این خودرو را تکمیل می کنند.

از نظر ابعاد، Pagani Imola دارای پارامترهای اندازه رشک برانگیز است: طول 4853 میلی متر، عرض 2035 میلی متر، ارتفاع 1269 میلی متر و فاصله بین دو محور 2795 میلی متر.

یکی از جزئیات مهم در مورد Pagani Imola این واقعیت است که فقط در 5 دستگاه تولید شد که هر یک از آنها در حال حاضر با قیمت تقریباً 5,000,000 یورو فروخته شده است.

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه