امروز: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

پوریتالیا برلینتا Puritalia Berlinetta – سنت با فناوری مدرن روبرو می شود

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/16 بدون نظر   4371 بازدید

اندازه فونت    
پوریتالیا برلینتا Puritalia Berlinetta – سنت با فناوری مدرن روبرو می شود

پوریتالیا برلینتا بر اساس فلسفه، شرکت ایتالیایی خودرویی را می سازد که هم طراحی خودروهای کلاسیک ایتالیایی و هم پیشرفته ترین فناوری های خودرو را اجرا می کند. مدل جدید نامگذاری شده است برلینتا – یک اصطلاح سنتی ایتالیایی برای یک ماشین اسپرت کلاسیک و لوکس.

نمایه جلو سمت چپ Puritalia Berlinetta

خارجی

طراحی اولیه خودرو عصر طلایی طراحی خودرو ایتالیا را در شخصیت خود به ارمغان می آورد. ترکیبی بین خطوط کلاسیک خالص و ترجمه آنها به زبان سبک مدرن نمایه خودرو خیره کننده را تشکیل می دهد.

کاپوت بلند موتور قدرتمند 8 سیلندر را در خود جای داده است. دریچه های خنک کننده جلو و دو ورودی هوای جانبی نه تنها ظاهری اسپرت به شما می دهند برلینتا، بلکه عملکرد ابرخودرو را نیز افزایش می دهد. طراحی جانبی عناصر چشمگیر را نشان می دهد که به آن جذابیت می بخشد پیوریتالیا’s برلینتا. در بالای خودرو، هر فیبر کربن قابل مشاهده است و بسته به نیاز مشتری، تفاوت های ظریف متفاوتی را منعکس می کند. سقف گرد زیبا به آرامی با پشت مردانه و اسپرت تضاد دارد. پوریتالیا برلینتا طراحی دم، خطوط ناب سال های طلایی طراحی خودرو ایتالیایی را با فناوری فوق العاده مدرن ترکیب می کند.

داخلی Puritalia Berlinetta

داخلی

سبک کابین خلبان توسط یک تونل مرکزی دیکته می شود که به عنوان ستون فقرات ماشین عمل می کند. این در واقع دو قلب برلینتا را به هم متصل می کند – موتور حرارتی جلو و برقی عقب. پوریتالیا برلینتامدل جدید ‘s تکنولوژی با بالاترین سطح، ظرافت و تجمل را پیاده سازی می کند. در مرکز داشبورد یک صفحه نمایش لمسی چشمگیر 10 اینچی نصب شده است که تمام عملکردهای خودرو، سیستم های اطلاعات سرگرمی و ناوبری را کنترل می کند. انواع عناصر کوچک ساخته شده در سرتاسر کابین باعث شده برلینتا مردانه و منحصر به فرد به نظر برسد.

پیشرانه

یک موتور احتراق داخلی V8 نصب شده در جلو و یک موتور الکتریکی محوری در عقب تشکیل می شود. پوریتالیا برلینتاسیستم هیبریدی پلاگین جدید خودرو. موتور جلو با حجم 5.0 لیتر، قدرت 750 اسب بخار و گشتاور 878 نیوتن متر تولید می کند. این موتور توسط یک کمپرسور 2.9 لیتری دو پیچه سوپرشارژ می شود. یک بلوک آلومینیومی به خصوص توسعه یافته از سنگدانه ها محافظت می کند برلینتا. موتور عقب یک موتور الکتریکی محوری است که گشتاور 370 نیوتن متر و حداکثر قدرت 215 اسب بخار را ارائه می دهد. دو بسته باتری 700 ولت ظرفیت کل 5.2 کیلو وات را تضمین می کند. با تشکر از با پوریتالیا برلینتاو حرکت عملکرد، آنها قادر به فعال کردن یک منبع مداوم از حداکثر قدرت و گشتاور هستند. برلینتا مجهز شده است Puritalia Purhydrive سیستمی که تمام اجزای پیشرانه را مدیریت می کند.

سوپرماشین دارد 7 سرعته AMT ربات‌سازی الکتروهیدرولیک با کنترل فرمان، که تجربه رانندگی شبیه به بازی را افزایش می‌دهد.

Puritalia Berlinetta عقب

عملکرد رانندگی

پوریتالیا برلینتا 3 خودرو را در یک خودرو ارائه می دهد – هیبریدی، احتراقی و برقی خالص. بر اساس سبک رانندگی راننده، 4 حالت رانندگی در دسترس است:

  • سوپر هیبرید
  • ورزش
  • کورسا
  • برق الکترونیکی

الگوریتم های هوش مصنوعی، ارکستر Puritalia سیستم اگزوز و سفت شدن تدریجی پیشرانه تنها برخی از این موارد هستند پیوریتالیا نوآوری هایی که تجربه رانندگی را به بالاترین سطح ارتقا می دهد.

پروفایل دفاع چپ Puritalia Berlinetta

راننده می تواند به صورت دستی برخی از پارامترهای سیستم اصلی را کنترل کند:

  • ABS
  • کنترل کشش
  • فرمان برقی
  • تعلیق
  • دفتر دولتی
  • موتور الکتریکی
  • شیر لوله های جانبی

ترکیبی از سال های طلایی با شکوه طراحی خودروهای ایتالیایی و فناوری و عملکرد خودروهای آینده، پیوریتالیا برلینتا بهترین آن دو جهان را ارائه می دهد.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه