امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

Cupra Formentor با سیستم هیبریدی

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/24 بدون نظر   4635 بازدید

اندازه فونت    
Cupra Formentor با سیستم هیبریدی

 

Cupra Formentor با سیستم هیبریدی

بخش ورزشی سابق Seat، Cupra، اولین جزئیات در مورد Formentor آماده تولید آینده را فاش کرده است. این SUV عظیم با ابعاد رشک برانگیز خود – طول 4450 میلی متر، عرض 1839 میلی متر و ارتفاع 1511 میلی متر – به چشم می خورد. این اعداد چشمگیر به شکل گیری عضلانی و شبح Formentor کمک می کنند.

عکس هیبریدی جدید Cupra Formentor

خودروی اسپرت Cupra Formentor روی چرخ‌های آلیاژی 19 اینچی بزرگ قدم می‌زند که می‌توانند با رنگ مسی مخصوص روی آن‌ها عرضه شوند. علاوه بر چرخ‌ها، این خودرو با ترمزهای برمبو و 9 رنگ پالت مختلف برای نمای بیرونی ارائه می‌شود که در میان آن‌ها دو رنگ مات و سه رنگ خاص طراحی شده است.

فضای داخلی جادار و زیبا، راحتی صندلی‌های اسپرت ارگونومیک (با دو رنگ تودوزی)، صفحه‌نمایش دیجیتال پانوراما 12 اینچی با ناوبری و فرمان اسپرت جدید (با دکمه استارت موتور یکپارچه) را ارائه می‌دهد. فضای داخلی Formentor را به مکانی دلپذیر تبدیل کرده است.

نمای جانبی کوپرا فورمنتور هیبریدی

در زیر کاپوت، کوپرا فورمنتور هیبریدی دارای 2 گزینه موتور است. اولین نمونه، نسخه 2.0 لیتری توربوشارژ TSI (310 اسب بخار/400 نیوتن متر) همراه با فناوری 4Drive و گیربکس DSG است.

دومی دارای سیستم هیبریدی 1.4 TSI با قدرت 150 اسب بخار است. این موتور با یک موتور الکتریکی 115 اسب بخار و یک بسته باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 13 کیلووات ساعت ترکیب شده است. به لطف این ترکیب، سیستم هیبریدی فورمنتور از قدرت ترکیبی 245 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر بهره می برد.

عکس کناری کوپرا فورمنتور هیبریدی

انتظار می رود برد الکتریکی کوپرا فورمنتور آینده حدود 50 کیلومتر باشد.

منبع

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه