امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

Jeep Grand Cherokee L مدل 2022 | تصاویر و اطلاعات جدید

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/19 بدون نظر   5434 بازدید

اندازه فونت    
Jeep Grand Cherokee L مدل 2022 | تصاویر و اطلاعات جدید

جیپ گرند چروکی L سه ردیفه برای سال 2021 معرفی شد تا فضای مسافری بیشتری نسبت به گرند چروکی استاندارد دو ردیفه در اختیار خانواده ها قرار دهد، اما با قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به گرند واگنیر فوق العاده جدید. Jeep Grand Cherokee L دارای صندلی برای حداکثر هفت نفر و یک موتور V-6 استاندارد یا اختیاری V-8 با دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ است.

Jeep Grand Cherokee L

خودرو Jeep Grand Cherokee L

اگرچه گرند چروکی L یک مدل مستقل است، اما شباهت خانوادگی به گرند چروکی 2022 بازطراحی شده دارد و بسیاری از عناصر ظاهری را با برادر دو ردیفه خود به اشتراک می گذارد. برای سال 2022، جیپ می‌گوید که Grand Cherokee L همچنین کابین جدید گرند چروکی با فناوری را با تعداد زیادی صفحه نمایش به اشتراک می‌گذارد تا مسافران را مطلع، متصل و سرگرم نگه دارد – یا فقط ساکت باشد. علاوه بر فناوری ارتقا یافته، گرند چروکی L مدل 2022 بسته‌های ظاهری جدید و در نهایت خط هندزفری با محوریت تریم‌های انتخابی ارائه می‌کند.

جیپ گرند چروکی L

گرند چروکی L

زمان بیشتر روی صفحه نمایش Jeep Grand Cherokee L

سرنشین جلوی گرند چروکی L یک صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی در داشبورد جلوی خود دریافت می کند که ارتباط با سفر را آسان تر می کند، سرگرمی های صندلی عقب را نظارت می کند یا برای همه شما درون گراها، از مکالمه با راننده جلوگیری می کند.

جیپ گرند چروکی

جیپ گرند چروکی L

استاندارد در مدل‌های Summit Reserve و موجود در Limited، Overland و Summit، صفحه نمایش کمک خلبان را با ویژگی‌های ناوبری، مشاهده دوربین و سرگرمی نشان می‌دهد. جیپ می گوید صفحه نمایش سرنشینان اواخر سال 2022 در دسترس خواهد بود.

برای اینکه سفرهای جاده‌ای خانوادگی قابل تحمل‌تر باشد – یا حتی لذت‌بخش‌تر – Grand Cherokee L 2022 یک سیستم سرگرمی صندلی عقب در دسترس دارد. نمایشگرهای دوگانه 10.1 اینچی دارای تلویزیون آمازون فایر داخلی هستند که می تواند ویدئوها را از طریق وای فای خودرو یا یک نقطه داغ موبایل پخش کند، مشابه آنچه در Wagoneer و Grand Wagoneer ارائه شده است.

Jeep Grand Cherokee L 2022

Jeep Grand Cherokee L 2022

مسافران همچنین می توانند محتوای دانلود شده را بدون اتصال از طریق فضای ذخیره سازی داخلی سیستم تماشا کنند. نمایشگرهای دوتایی می توانند محتوای فردی یا نمای آینه ای را نمایش دهند و بزرگسالان از طریق صفحه نمایش جدید سرنشینان جلو، کنترل سرگرمی صندلی عقب را حفظ می کنند.

بسته های جدید خارجی

Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee

Grand Cherokee L همچنین دو بسته ظاهری برای سال 2022 به دست می آورد: مشکی محدود و Summit High Altitude. هر دو بسته دارای چرخ های آلومینیومی مشکی براق (20 اینچ برای Limited و 21 اینچ برای Summit)، لهجه ها و نشان های متمایز، ریل های سقف و طراحی منحصر به فرد جلوپنجره هستند. خریداران Grand Cherokee L سه رنگ بیرونی جدید برای انتخاب در تریم‌های منتخب خواهند داشت: Ember، Hydro Blue و Midnight Sky.

فرمان هندزفری

گرند چروکی L فعلی دارای ویژگی‌های ایمنی و کمک راننده است، از جمله Active Driving Assist، سیستمی که ترکیبی از کروز کنترل تطبیقی ​​با وسط خط عملی است. سخنگوی جیپ تایید کرد که ارتقا به دسترایگان مرکز خطوط برای Overland و Summit با در دسترس بودن دیر در سال 2022 در دسترس خواهد بود. سیستم پیشرفته تر، به نام Hands-free Active Driving Assist، امکان مرکز کردن خطوط بدون هندز را در تمام سرعت ها در جاده های تعیین شده فراهم می کند. این شبیه به قابلیت های اصلی سیستم های پیشرفته ارائه شده توسط BMW، Ford، GM، Toyota و به زودی نیسان است. همه آن‌ها از دستگاه‌هایی برای نظارت بر راننده استفاده می‌کنند و مطمئن می‌شوند که در هر زمان به آن توجه می‌کنند، پروتکلی که با Hands-free Active Driving Assist کاملاً قطعی است. این سیستم همچنین به‌طور خودکار خودرو را در پیچ‌های تنگ کند می‌کند و زمانی که راننده تأیید کرد که توجه او را نشان می‌دهد، کنترل را از سر می‌گیرد.

تریم و قیمت Jeep Grand Cherokee L

Jeep Grand Cherokee L در حال حاضر در شش مدل موجود است: Laredo، Altitude، Limited، Overland، Summit و Summit Reserve. یک مدل پلاگین هیبریدی 4X در اوایل سال 2022 در دسترس خواهد بود. قیمت گرند چروکی L 2022 مشخص نشده است، اما قیمت ورودی برای مدل 2021 برای مدل پایه لاردو 39,375 دلار است (همه قیمت ها شامل هزینه مقصد 1,795 دلار است. ). ویژگی‌های استاندارد لاردو شامل کروز کنترل تطبیقی ​​و هشدار نقطه کور، فرمان با روکش چرمی و جدیدترین سیستم چندرسانه‌ای Uconnect 5 جیپ است.

قیمت اولیه برای 2021 Grand Cherokee L Summit Reserve به 63950 دلار می رسد. پریمیوم ترین مدل به طور انحصاری با 4WD عرضه می شود و ارتقاهایی مانند چرم لحافی، تزئینات چوبی با منافذ باز، صندلی های ردیف دوم تهویه شونده، چرخ های 21 اینچی و سیستم صوتی ممتاز را ارائه می دهد

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه