امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

Lexus LX، NX جلوتر از فولکس واگن ID.4 عقب افتاد

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/14 بدون نظر   4261 بازدید

اندازه فونت    
Lexus LX، NX جلوتر از فولکس واگن ID.4 عقب افتاد

 

اگر در حال خرید جدیدترین خودروهای SUV لوکس هستید، ممکن است بخواهید نگاهی به لکسوس داشته باشید. برند ممتاز تویوتا دارای مدل های جدید برای سال 2022 از هر دو طرف طیف اندازه است، از جمله پرچمدار LX و شاسی بلندهای جمع و جور NX. این خودروهای کاربردی کاملاً بازطراحی شده، هزینه‌های جدیدی را در سری لکسوس برای مدل سال 2022 به‌وجود می‌آورند – و به نوبه خود، جمع‌بندی مربوط به به‌روزرسانی‌ها، به‌روزرسانی‌ها و سایر موارد از Lexus به افزایش هزینه در Cars.com در شمارش معکوس این خودرو کمک می‌کند. محبوب ترین مقالات هفته گذشته

مربوط: 10 خبر بزرگ ماه: هوندا پاسپورت، فورد فرار، اکو اسپورت نمی تواند با مزدا مقابله کند

ویژگی های برجسته LX بازسازی شده، که پلت فرم مبتنی بر کامیون خود را با مدل بازطراحی شده مشترک است تویوتا توندرا، شامل یک توربوشارژ V-6 جدید است که 409 اسب بخار قدرت را از طریق یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک انتقال می دهد و جایگزین V-8 خروجی می شود. صندلی برای چهار تا هفت در دو یا سه ردیف؛ سیستم تعلیق با فنر با دامنه وسیع تر و با تنظیم سریع تر ارتفاع سواری. سیستم Multi-Terrain Select با نمایشگر داشبورد دو صفحه ای جدید که تنظیمات سیستم و زوایای دوربین متعدد موانع اطراف را نشان می دهد. و دو تریم برتر جدید، از جمله F Sport تنظیم شده و همچنین Ultra Luxury.

لکسوس Lexus LX

در همین حال، NX دارای یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری توربوی 275 اسب بخاری و نسخه هیبریدی کارآمدتر و هیبریدی پلاگین آتی است. همچنین دارای ایمنی بهبود یافته و ویژگی های کمک راننده است. آینه دید عقب مبتنی بر دوربین؛ و سیستم صفحه نمایش لمسی بازسازی شده لکسوس که جایگزین قدیمی می شود – و طاقت فرسا – پد لمسی کنسول.

برای جزئیات کامل در مورد این SUV ها، و همچنین چیزهای جدید با سایر خط تولید لکسوس – از جمله سدان های ES، IS و LS. GX، RX و UX SUV; ماشین اسپرت RC F; و کوپه و کانورتیبل LC — پیوند زیر را دنبال کنید.

درست پشت خط تولید لکسوس، گزارشی در مورد اینکه چگونه کمبود زنجیره تامین ناشی از بیماری همه گیر باعث اختلال در تحویل لکسوس شده است. فولکس واگن ID.4 SUV الکتریکی به خریداران و آنچه فولکس واگن در مورد آن انجام می دهد. برای کسانی که برای رزرو ID 2021 خود 500 دلار پایین انداختند. بدون هیچ وسیله نقلیه ای برای نشان دادن آن در آخرین ماه سال تقویم 2021، فولکس واگن این خریداران را بدون پرداخت هزینه اضافی به نسخه مدل سال 2022 SUV ارتقا خواهد داد، علیرغم اینکه مدل 2022 دارای برد رانندگی الکتریکی بیشتر همراه با سایر پیشرفت های ادعا شده است. اما برای هر قطره چکانی که امیدوار بود تا روز ولنتاین با عشق جدید تمام الکتریکی خود متحد شود، آن خریداران احتمالاً به تاریخ تحویل نزدیک‌تر به Mardi Gras نگاه می‌کنند.

برای اطلاع کامل از ورود مانع ID.4، پیوند زیر را دنبال کنید تا خبر شماره 5 شمارش معکوس این هفته را دنبال کنید.

فراتر از آن، ما سرفصل هایی در این زمینه داریم لندرور رنج روور، مزدا MX-30، هیوندای کونا، تویوتا توندرا و GMC Hummer EV، و همچنین پاسپورت هوندا، خلبان و ریج لاینو خیلی چیزهای دیگر – بنابراین تا زمانی که ارقام دو برابر شوند، خواندن را متوقف نکنید. در اینجا 10 خبر برتر که خوانندگان در هفته گذشته از آنها سیر نمی شوند آورده شده است:

1. از نزدیک با رنجروور لندرور 2022: فضای داخلی آرام و درجه یک

2. Lexus LX 600 2022 از نزدیک: امتیازات درجه یک برای ردیف اول و دوم. ردیف سوم؟ نپرس

3. مزدا MX-30 2022: آنچه در مورد اولین خودروی برقی مزدا فکر می کنیم

4. لکسوس برای سال 2022 چه چیز جدیدی دارد؟

5. فولکس واگن می گوید: دارندگان رزرو فعلی فولکس واگن 2021 به جای آن مدل 2022 را دریافت می کنند.

6. بررسی هیوندای کونا 2022: یک فرمول زیبا و جذاب که منطقی است

7. کدام خودروها بهترین ارزش فروش مجدد را برای سال 2022 دارند؟

8. قیمت تویوتا توندرا 2022 (بیشتر) فاش شد، از 37645 دلار شروع می شود

9. 725000 پاسپورت هوندا، خلبان، ریج لاین به دلیل هود فراخوان شد

10. GMC Hummer EV Pickup با برد 329 مایلی، بکسل حداکثر 7500 پوندی به خیابان ها می آید.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه