با الهام از مدل قدیمی آن پس از جنگ 2CV (در سال 1948 راه اندازی شد)، سیتروئن اکنون قصد دارد شهروندان شهری را به روشی جدید بسیج کند – سازگار با محیط زیست، مدرن و راحت. در حالی که 2CV به اقشار کم درآمد کمک کرده اند تا متحرک و به روز باشند، اکنون ایده تمام برقی آمی وان این نیست که یک محصول ممتاز باشد، بلکه یک راه جایگزین برای حمل و نقل در محیط شهری است. این برای جایگزینی حمل و نقل عمومی معمولی و ارائه آزادی تحرک طراحی شده است.
در نگاه اول ممکن است مکعب آینده نگر را اشتباه بگیریم آمی وان با یک ماشین اسباب بازی، به دلیل شکل و نسبت های کوچک آن. ترکیب رنگ آن تازه و شیک است که کلاسیک را به نمایش می گذارد خاکستری آنتراسیت و مشکی براق، همراه با تازه نارنجی ساعتی و خارج از آبی.
مدل آگاهانه قیمت با طراحی متقارن جالب است. اکثر قطعات آن یکسان هستند، اما در موقعیت های مختلف نصب شده اند. وفادار به ایده نوآورانه خود، سیتروئن آمی وان کانسپت دارای درهایی است که در جهات مختلف باز می شوند. گزینه قابل توجه بالای بوم است که به راحتی قابل جابجایی است.
فضای داخلی خودرو مفهومی آمی وان به اندازه نمای بیرونی آن مدرن است. کابین روشن، رنگارنگ و تازه است. به دلیل صندلی ثابت سرنشین و صندلی راننده که به آرامی کشویی می شود، واقعا جادار است. همینطور نارنجی ساعتی و خارج از آبی ترکیبی (به کار رفته در قسمت بیرونی) برای اثاثه یا لوازم داخلی استفاده می شود. رنگ خاکستری روشن کمی تضاد را به کابین رنگارنگ اضافه می کند. سیتروئن فضاهای ذخیره سازی اصلی را در کابین ایجاد می کند:
سیتروئن آمی وان مفهوم راه حل فن آوری چشمگیر ارائه می دهد. در واقع، این وسیله نقلیه از هیچ نوع معمولی استفاده نمی کند EVسیستم نرم افزاری s در عوض یک برنامه خاص گوشی هوشمند وجود دارد که تمام عملکردهای خودرو را مدیریت می کند. روی فرمان قسمت شارژ القایی بی سیم برای گوشی قرار داده شده است، بنابراین پس از یک بار قرار گرفتن در آنجا، ارتباط با EV شروع می شود. یکی دیگر از جزئیات هوشمند و مبتکرانه هستند کد QR باز کردن درها. تنظیمات برنامه های داخل هواپیما را می توان در هر زمان از طریق تلفن هوشمند راننده مدیریت کرد. دسترسی به تمام ویژگی های EV با کنترل صوتی و دکمه های روی فرمان تضمین می شود. گزینه ای برای اتصال گوشی هوشمند رانندگان با خدمات Free2Move سفرهای شهری را آسان تر می کند.
در آمی وان انرژی را از یک باتری زیرزمینی که بطور محتاطانه قرار داده شده است، دریافت می کند. موتور تمام الکتریکی روی چرخ های عقب نصب شده است. کوچک EV برد با یک بار شارژ تا 160 کیلومتر می رسد. شارژ کامل حدود 2 ساعت طول می کشد. حداکثر سرعت مطابق با قصد خودرو به رانندگان غیرمجاز است – تنها 45 کیلومتر در ساعت. اما این پیشرانه تمام الکتریکی مزایای خود را دارد:
انتظار می رود تولید این کانسپت بین سال های 2020 تا 2025 آغاز شود.
نظر شما