امروز: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

خودرو مفهومی Ami One – دیدگاه سیتروئن از تحرک، برق، آزادی

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/22 بدون نظر   4907 بازدید

اندازه فونت    
خودرو مفهومی Ami One – دیدگاه سیتروئن از تحرک، برق، آزادی

با الهام از مدل قدیمی آن پس از جنگ 2CV (در سال 1948 راه اندازی شد)، سیتروئن اکنون قصد دارد شهروندان شهری را به روشی جدید بسیج کند – سازگار با محیط زیست، مدرن و راحت. در حالی که 2CV به اقشار کم درآمد کمک کرده اند تا متحرک و به روز باشند، اکنون ایده تمام برقی آمی وان این نیست که یک محصول ممتاز باشد، بلکه یک راه جایگزین برای حمل و نقل در محیط شهری است. این برای جایگزینی حمل و نقل عمومی معمولی و ارائه آزادی تحرک طراحی شده است.

چشم انداز شارژ سیتروئن آمی وان

بیرونی Ami One

در نگاه اول ممکن است مکعب آینده نگر را اشتباه بگیریم آمی وان با یک ماشین اسباب بازی، به دلیل شکل و نسبت های کوچک آن. ترکیب رنگ آن تازه و شیک است که کلاسیک را به نمایش می گذارد خاکستری آنتراسیت و مشکی براق، همراه با تازه نارنجی ساعتی و خارج از آبی.

ابعاد آمی وان کانسپت:

  • طول: 2.50 متر
  • عرض: 1.50 متر
  • ارتفاع: 1.50 متر
  • وزن: 425 کیلوگرم

مدل آگاهانه قیمت با طراحی متقارن جالب است. اکثر قطعات آن یکسان هستند، اما در موقعیت های مختلف نصب شده اند. وفادار به ایده نوآورانه خود، سیتروئن آمی وان کانسپت دارای درهایی است که در جهات مختلف باز می شوند. گزینه قابل توجه بالای بوم است که به راحتی قابل جابجایی است.

صندلی های داخلی سیتروئن آمی وان

داخل مکعب Ami One

فضای داخلی خودرو مفهومی آمی وان به اندازه نمای بیرونی آن مدرن است. کابین روشن، رنگارنگ و تازه است. به دلیل صندلی ثابت سرنشین و صندلی راننده که به آرامی کشویی می شود، واقعا جادار است. همینطور نارنجی ساعتی و خارج از آبی ترکیبی (به کار رفته در قسمت بیرونی) برای اثاثه یا لوازم داخلی استفاده می شود. رنگ خاکستری روشن کمی تضاد را به کابین رنگارنگ اضافه می کند. سیتروئن فضاهای ذخیره سازی اصلی را در کابین ایجاد می کند:

  • جلوی صندلی سرنشینان بخش کیف و کیف دستی وجود دارد
  • پشت صندلی ها فضای کافی برای چمدان و صندوق ایمنی وجود دارد
  • هر گوشه کوچکی به عنوان فضای ذخیره سازی استفاده می شود

سیتروئن آمی وان مفهوم راه حل فن آوری چشمگیر ارائه می دهد. در واقع، این وسیله نقلیه از هیچ نوع معمولی استفاده نمی کند EVسیستم نرم افزاری s در عوض یک برنامه خاص گوشی هوشمند وجود دارد که تمام عملکردهای خودرو را مدیریت می کند. روی فرمان قسمت شارژ القایی بی سیم برای گوشی قرار داده شده است، بنابراین پس از یک بار قرار گرفتن در آنجا، ارتباط با EV شروع می شود. یکی دیگر از جزئیات هوشمند و مبتکرانه هستند کد QR باز کردن درها. تنظیمات برنامه های داخل هواپیما را می توان در هر زمان از طریق تلفن هوشمند راننده مدیریت کرد. دسترسی به تمام ویژگی های EV با کنترل صوتی و دکمه های روی فرمان تضمین می شود. گزینه ای برای اتصال گوشی هوشمند رانندگان با خدمات Free2Move سفرهای شهری را آسان تر می کند.

برد داخلی سیتروئن آمی وان

پیشرانه

در آمی وان انرژی را از یک باتری زیرزمینی که بطور محتاطانه قرار داده شده است، دریافت می کند. موتور تمام الکتریکی روی چرخ های عقب نصب شده است. کوچک EV برد با یک بار شارژ تا 160 کیلومتر می رسد. شارژ کامل حدود 2 ساعت طول می کشد. حداکثر سرعت مطابق با قصد خودرو به رانندگان غیرمجاز است – تنها 45 کیلومتر در ساعت. اما این پیشرانه تمام الکتریکی مزایای خود را دارد:

  • انتشار CO2 صفر
  • بی صدا در حال استفاده
  • سهولت در استفاده

چراغ جلو سیتروئن آمی وان

انتظار می رود تولید این کانسپت بین سال های 2020 تا 2025 آغاز شود.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه