امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

سوزوکی سوئیفت اسپورت 2020

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/20 بدون نظر   3302 بازدید

اندازه فونت    
سوزوکی سوئیفت اسپورت 2020

پس از اولین معرفی مدل سوزوکی سوئیفت اسپورت برای اروپا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017، اکنون سازنده جدیدترین نسخه سوپرمینی موفق را معرفی می کند. فناوری هیبریدی جدید در Swift Sport 2020 پیاده سازی شده است تا اعداد استاندارد بالاتری را نسبت به مدل قبلی خود ارائه دهد.

آخرین نسخه سوپرمینی اسپرت کامپکت سوزوکی دارای طراحی منحصر به فرد جلویی است. دماغه به دلیل جلوپنجره جدید شگفت انگیز و سبک سپر فراتر از مدل استاندارد است. مانند سایر مدل های سوئیفت، سوئیفت اسپرت همان آرایش عمودی لامپ های جلو و عقب را ارائه می دهد. زیبایی اسپرت در خودروی جمع و جور به لطف اسپویلرهای آیرودینامیک مشکی رنگی که در جلو، پهلوها و عقب قرار دارند و اسپویلر انتهای سقفی که آیرودینامیک را متعادل می کند، زنده شده است.

سوزوکی سوئیفت اسپرت 2020 - جلو قرمز در جاده

پلتفرم سبک وزن «HEARTECT» عملکرد بهتری را برای خودروی اسپرت فراهم می کند. ساختار کلی مدل اسپورت استحکام بدنه عالی را تضمین می‌کند، ایمنی در برخورد را افزایش می‌دهد و منجر به وزن کم تنها 1025 کیلوگرم و گشتاور 235 نیوتن متر می‌شود. ابعاد Swift Sport 2020 کمی با مدل استاندارد سوئیفت متفاوت است. 50 میلی‌متر بلندتر و 15 میلی‌متر پایین‌تر است، اما همچنان خطوط اصلی استایل Swift Characteristic را حفظ می‌کند. برخی از عناصر تازه شده اند، برخی دیگر جسورانه دگرگون شده اند تا به نتیجه یک خودروی جمع و جور اسپرت دست یابند. ستون های سیاه شده حس یک سقف شناور را ایجاد می کنند. برای بهبود آیرودینامیک و حفظ حداکثر تماس تایرها، یک اسپویلر سقفی ارائه شده است تا بار دیگر بر روح اسپرت سوزوکی سوئیفت اسپورت جدید 2020 تأکید کند.

فضای داخلی نیز تغییرات قابل توجهی دارد. پانل ابزار بسیار ابعادی حس سرعت زیرک را برجسته می کند، در حالی که پانل های برجسته قرمز در داخل، کنتراست بالایی را در کل نمای داخلی ایجاد می کنند. برای احساس اسپرت بیشتر، سرعت سنج دارای صفحه صفحه قرمز رنگ و سرعت سنج نقره ای رنگ است. ویژگی اسپرت کابین با پدال‌های آلیاژی انحصاری و صندلی‌های جلو نیمه‌سطلی با نشان‌های برجسته «اسپورت» تکمیل می‌شود. فرمان نیز با طراحی خاص دارای یک دستگیره ایمن است. استفاده از جدیدترین پلت فرم سوزوکی اندازه محفظه موتور را به حداقل می رساند و کابین جادارتر را برای سرنشینان و چمدان ها تضمین می کند. ظرفیت صندوق عقب در مقایسه با مدل قبلی سوئیفت اسپورت 25 درصد افزایش یافته است، در حالی که فضای پا و فضای سر، صندلی راحتی را در نیمکت عقب ارائه می دهد.

فناوری جدید – 48 ولت هیبریدی

سوزوکی سوئیفت اسپرت 2020 - نیم نمای قرمز عقب سمت راست

سیستم هیبریدی جدید سوئیفت اسپورت با قدرت بالاتر از یک باتری لیتیوم یونی 48 ولت، ژنراتور استارت یکپارچه (همچنین ISG نامیده می شود) و مبدل DC/AC به اجزای برقی که به ولتاژ کمتری مانند چراغ ها، سیستم صوتی یا تهویه مطبوع نیاز دارند، تشکیل شده است. ISG همزمان به عنوان یک ژنراتور و به عنوان یک موتور استارت عمل می کند و با تسمه حرکت می کند و به موتور بنزینی کمک می کند. باتری جمع و جور و با کارایی بالا می تواند انرژی ناشی از کاهش سرعت و ترمز را ذخیره کند و یک عملکرد توقف در حالت آماده به کار از طریق ISC را در خود جای داده است. برای کمک به توزیع وزن در زیر صندلی های جلو قرار گرفته است.

فناوری هیبریدی ملایم 48 ولت نیز ویژگی‌های جدیدی مانند کنترل پرشدن گشتاور – افزایش پاسخ موتور و تقویت گشتاور – برای شتابگیری نرم‌تر ارائه کرده است. خروجی موتور الکتریکی 10 کیلو وات است.

مدل Swift Sport 2020 دارای موتور احتراقی 1.4 لیتری با نام K14D است و سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ الکتریکی (VVT)، انژکتورهای سوخت جدید و پمپ سوخت فشار بالاتر را اجرا می کند. سیستم VVT دوگانه به طور قابل توجهی عملکرد موتور را بهبود می بخشد و در ترکیب با موتور الکتریکی راندمان سوخت را بهبود می بخشد و انتشار CO2 را کاهش می دهد. با ارائه سطوح معادل قدرت و گشتاور با موتور بسیار بزرگتر 2.0 لیتری تنفس عادی، K14D تجربه رانندگی عالی و احساس واقعی را ارائه می دهد.

سوزوکی سوئیفت اسپورت 2020 - نیم نمای جلو قرمز در جاده مانده است

اصلاحات شامل برخی از ویژگی های خاص است که بر شخصیت اسپرت سوزوکی سوئیفت اسپورت 2020 تأکید می کند:

  • سیستم خنک کننده پیشرفته
  • سیستم ورودی ارتقا یافته
  • سیستم اگزوز اسپرت
  • گیربکس شش سرعته
  • سیستم تعلیق پیشرفته
  • سیستم ترمز پیشرفته
  • چرخ های آلیاژی 17 اینچی اسپرت

سوزوکی سوئیفت اسپورت 2020 - عقب قرمز نیمه پروفیل تیره

ویژگی های برجسته در تجهیزات استاندارد شش کیسه هوا، تهویه مطبوع، رادیو DAB، چراغ های LED در روز، آلیاژهای 17 اینچی، آینه های جانبی همرنگ بدنه و چهار شیشه برقی است. Swift Sport مدل 2020 در یک رنگ ثابت و پنج رنگ متالیک بدون هزینه اختیاری به همراه دو رنگ دیگر موجود به صورت دو رنگ با سقف مشکی موجود است.

سیستم های پیشرفته داخل خودرو شامل هشدار ترافیک متقابل، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و مانیتور نقطه کور در ویژگی های تجهیزات استاندارد است.

سوزوکی سوئیفت اسپورت 2020 دارای سیستم های پیشرفته ای است که ویژگی های ایمنی فوق العاده ای را ارائه می دهد. برخی از آنها عبارتند از:

  • فناوری کنترل مؤثر کامل (TECT)
  • ESP (برنامه پایداری الکترونیکی)
  • سیستم تشخیص جلو
  • پشتیبانی از ترمز با سنسور دوگانه (DSBS)
  • کمک نور بالا
  • کروز کنترل تطبیقی
  • هشدار خروج از خط
  • مانیتور نقطه کور
  • هشدار نوسان خودرو
  • هشدار ترافیک متقابل عقب

لیست تجهیزات اضافی طولانی است، بنابراین اگر می خواهید خودرو Swift Sport 2020 را سفارشی کنید، می توانید منحصر به فرد و متناسب با سلیقه خود بسازید. و این خودرو بهترین های خود را برای نشان دادن فناوری هیبریدی پیاده سازی شده در یک خودروی سوپرمینی جمع و جور اسپرت ارائه می دهد.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه