امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

فولکس واگن با کانسپت I D. Buggy، دوران خوب گذشته را بازمی گرداند

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/18 بدون نظر   3450 بازدید

اندازه فونت    
فولکس واگن با کانسپت I D. Buggy، دوران خوب گذشته را بازمی گرداند

ترکیبی خلاقانه از فناوری نوآورانه و شکوه آمریکایی راه خود را به این کشور پیدا کرده است هشتاد و نهمین نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو در مواجهه با کانسپت I D. Buggy مفهومی VW. با الهام از کالسکه های شنی کلاسیک آمریکایی دهه 60، فولکس واگنتیم مهندسی ‘s ایده ماجراجو و آسان برای رانندگی 4 چرخ. مخلوطی از آلومینیوم، فولاد و پلاستیک، نور و در عین حال بدنه کامپوزیتی محکمی را تشکیل می‌دهند.

کانسپت I D. Buggy
این I D. Buggy خاص که وزن آن تقریباً 3300 پوند است، توسط یک موتور نصب شده در عقب با قدرت 201 اسب بخار و گشتاور 228 پوند بر فوت نیرو می گیرد. گفته می شود بسته باتری 62 کیلووات ساعتی آن آب کافی برای ارائه برد شارژ کامل در همسایگی 130 مایلی را تامین می کند. مهندسان فولکس‌واگن همچنین با نصب یک موتور کمکی با قدرت 95 اسب‌بخار در محور جلو، در حال آزمایش سیستم چهارچرخ محرک هستند که به گفته آنها کشش خارج از جاده را بیشتر می‌کند و بیش از یک ثانیه از زمان شتاب خودرو را کاهش می‌دهد.

فولکس واگن I D. Buggy

کانسپت Buggy از فاصله بین دو محور 108.9 اینچی و پلت فرم خودروی الکتریکی خودروی کوچک MEB خود با مدل تولیدی هاچ بک جدید ID 3 فولکس واگن (که به آمریکای شمالی نمی آید) مشترک است. در نتیجه، این خودروی دو نفره در داخل کاملاً بزرگ است، فضای پای کافی برای غول‌های بسکتبال به همراه یک قفسه بسته‌های عقب که به اندازه کافی برای حداقل یک چمدان بزرگ‌تر است. نه مجموعه محافظ واژگونی و نه شیشه جلوی نسبتاً باریک، دید را به شدت مختل نمی کند. داشبورد تا حد بسیار مینیمالیستی است. روی ستون فرمان چند منظوره چهارکاره، یک صفحه نمایش دیجیتالی مستطیلی کوچک و منفرد قرار دارد که سرعت، دنده، چراغ های روشن و فاصله تا خالی شدن را نشان می دهد. خودشه. بدون ناوبری، بدون مانیتور با اندازه کامل، حتی یک ایستگاه اتصال برای تلفن هوشمند. دنده (R-N-D) را با چرخاندن ضامن سمت راست به جلو یا عقب انتخاب می کنید. هل دادن آن پارک را درگیر می کند. همتای آن در سمت چپ به عنوان چراغ راهنما و کلید چراغ دو مرحله ای کار می کند.

کانسپت فولکس واگن I D. Buggy در GIMS 2019

پا گذاشتن روی پلت فرم MEB با تکنولوژی بالا، من دی. باگی مجهز به یک باتری لیتیوم یونی است که به عنوان قلب خودرو عمل می کند – موتور الکتریکی 150 کیلووات/201 اسب بخار را تامین می کند. خطوط کلی واضح و قابل توجه کالسکه ردپایی از جریان طراحی حرکت الکترونیکی آینده نگرانه را نشان می دهد. فقدان سقف و درها احساس آزادی را افزایش می دهد – ایده اولیه پشت دستگاه اصلی دهه 60. دو رنگ استثنایی جدید، که مخصوصا برای مفهوم ایجاد شده اند، احساسات کالسکه را افزایش می دهند – مات تابشی سبز سرخس و خاکستری تیره آبی فنی.

کانسپت I D. Buggy فولکس واگن در SwissGims 2019

در حال حاضر، کالسکه مفهومی فقط برای دو نفر نصب شده است، اما فولکس واگن قول می دهد که بعداً به عنوان یک 2+2 سرنشین نیز در دسترس خواهد بود. من دی. باگی نسبت ها عبارتند از:

  • طول 4063 میلی متر
  • عرض 1890 میلی متر
  • ارتفاع 1463 میلی متر
  • 727 میلی متر پیشروی عقب
  • برآمدگی جلو 686 میلی متر
  • فاصله بین دو محور 2650 میلی متر
  • فاصله از زمین 240 میلی متر

یک حرکت نوآورانه است چراغ های جلو LED در قسمت جلویی، دسته چراغ های عقب LED سه بعدی با طرح بیضی شکل و فرمان ID چند منظوره. یک جزئیات خنده دار است لوگوی VW با نور LED در عقب خودرو مواد ضد آب مورد استفاده برای کابین باز این اطمینان را ایجاد می کند که همه چیز با وجود شرایط آب و هوایی دست نخورده باقی بماند. آ کابین دیجیتال که راننده را قادر می سازد تا با یک حرکت ساده تمامی قابلیت ها را کنترل کند.

فولکس واگن I D. Buggy مفهومی در نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو 2019

کارخانه شایعه سازی ولفسبورگ همه گونه تخمین ها را از بین 10000 تا 20000 واحد در سال با قیمت پایه 30000 دلار انجام می دهد.

به گفته فولکس‌واگن، ID Buggy “فرصتی برای تولیدکنندگان خارجی است. می‌تواند توسط استارت‌آپ‌ها در نسخه‌های بسیار متنوعی ساخته شود.” این جمله جالبی است زیرا در حال حاضر هر چیزی ممکن است و هیچ چیز ثابت نیست. یکی از تولیدکنندگان خارجی که فولکس‌واگن در نظر دارد، شرکتی به نام e.Go است. بلافاصله پس از اینکه رئیس گروه فولکس‌واگن، هربرت دیس، اعلام کرد فولکس‌واگن معماری MEB خود را در اختیار مشتریان منتخب شخص ثالث قرار می‌دهد، e.Go به عنوان اولین شریک همکاری تایید شد. ادعای اولیه شهرت e.Go که در سال 2015 تأسیس شد، ون برقی StreetScooter آن بود که توسط Deutsche Post اداره می شد. در سال 2017، این شرکت خودروی شهری پلاگین e.Go Life خود را معرفی کرد. از آنجایی که ظرفیت تولید در کارخانه آخن آن به 10000 دستگاه در سال محدود شده است، کالسکه الکترونیکی ممکن است برای یک کارآفرین مستقل بدون حمایت سخاوتمندانه شرکتی بسیار زیاد باشد. دیس می گوید: “پروژه خودروی مشترک مورد بحث هنوز تعریف نشده است.”

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه