امروز: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

هوش مصنوعی – آینده هوشمند آئودی

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/06 بدون نظر   4546 بازدید

اندازه فونت    
هوش مصنوعی – آینده هوشمند آئودی

 

Audi AI: ME مفهومی 2019

در چند سال گذشته، این خودروساز آلمانی آئودی به خاطر کانسپت‌های الکتریکی با ظاهری آینده‌نگر که روزی در خیابان‌های شلوغ شهر پرسه می‌زند، مشهور شد.

Audi AI: ME مفهومی 2019 e-tron عقب

زیبا و جمع و جور، هوش مصنوعی: من پله های مخصوص وسایل نقلیه الکتریکی طراحی شده است پلت فرم MEB. Audi AI:ME با طول 4300 میلی متر، عرض 1900 میلی متر، ارتفاع 1520 و فاصله بین دو محور 2770 میلی متر، به راننده و سرنشینان نوید لذت و آسایش نهایی را در هر نوع ماجراجویی در جاده می دهد. نمای بیرونی آینده نگرانه با فن آوری های نوآورانه – یک داشبورد سه بعدی و یک فرمان جمع شونده (انقباض در حالت رانندگی مستقل فعال می شود).

جزئیات داخلی آئودی AI:ME مفهومی 2019

هوش مصنوعی: موتور الکتریکی را می توان در محور عقب نصب کرد. قدرت 170 اسب بخار، حداکثر سرعت بین 20 تا 70 کیلومتر در ساعت، برد خودکار 400 تا 600 کیلومتر با یک بار شارژ باتری بخشی از گزینه های AI:Me از یک سو هستند. از طرف دیگر، سطح خودمختاری 4، وسیله نقلیه را به نمونه ای زنده از آینده چند دهه آینده تبدیل می کند.

کانسپت هوشمند آئودی AI:ME 2019

دیگه چی، آئودی را مجهز کرده است مفهوم EV جمع و جور با مجموعه‌ای از سیستم‌های لیزری و اولتراسوند مدرن، رادارها و دوربین‌های با تکنولوژی پیشرفته که به وسیله نقلیه کمک می‌کند تا به راحتی در هر محیطی جهت‌یابی کند. مقامات آئودی قصد خود را بلافاصله پس از تولید و عرضه رسمی آن بیان کردند. هوش مصنوعی: من برای تبدیل شدن به یک وسیله نقلیه «اشتراک‌پذیر» که می‌توان آن را از طریق تلفن هوشمند فراخوانی کرد.

منبع

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه