امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

10 خبر بزرگ سال: خودروهای ارزان قیمت سال 2021 را به بالا سپری می کنند

متفرقه تاریخ انتشار: 22/01/14 بدون نظر   3749 بازدید

اندازه فونت    
10 خبر بزرگ سال: خودروهای ارزان قیمت سال 2021 را به بالا سپری می کنند

مشکلات زنجیره تامین، کمبود ریزتراشه، یک نتیجه کمبود موجودی و سایر مشکلات ناشی از بیماری همه گیر در سال 2021 توطئه کردند تا به افزایش قیمت برای خریداران خودروهای نو و دست دوم به طور یکسان ادامه دهند – با امید چندانی برای تسکین در افق فوری. در نتیجه، جای تعجب نیست که خریداران بالقوه ناامید از یک معامله، پوشش آذین بلاگ از ارزان‌ترین خودروها را به بالای شمارش معکوس ما از محبوب‌ترین مقالات خبری سال گذشته سوق دهند.

آیا شاسی بلندهای جدید ارزان تر از خودروها هستند؟

رتبه اول، گزارشی است که در ماه مه 2021 منتشر شده است که 10 خودروی ارزان قیمت جدیدی را که در آن زمان می‌توانستید بخرید، جمع آوری کرده است. در محدوده قیمت (شامل هزینه مقصد و همچنین هرگونه شارژ برای گیربکس اتوماتیک) از حدود 16000 دلار تا کمی کمتر از 21000 دلار، این لیست شامل مدل های پایه 2021 می شود. شورلت اسپارک، میتسوبیشی میراژ، کیا ریو، هیوندای اکسنت، میتسوبیشی میراژ جی 4، نیسان ورسا، کیا فورته، نیسان سنترا، هیوندای النترا و هیوندای ولستر. اکنون کاملاً وارد سال مدل بعدی شده‌ایم، اما اگر همچنان به دنبال سرقت در یک خودروی جدید هستید – به هر حال نسبت به این زمان‌های پر قیمت – آن 10 پلاک نام هنوز هم می‌توانند مکان خوبی برای شروع باشند.

برای محتوای مفید در مورد هر یک از این خریدهای مقرون به صرفه، پیوند زیر را به خبر شماره 1 ما در سال 2021 دنبال کنید.

راهنمایی‌های ما در مورد خودروهای ارزان قیمت به همین جا ختم نشد و پوشش آگاهانه هزینه‌ای که تقریباً یک سوم از 10 خودروی برتر پایان سال را شامل می‌شود. قیمت از حدود 20000 دلار تا کمی بیش از 24000 دلار. لیست شامل شورولت تریل بلیزر، فورد اکو اسپرت، هیوندای کونا، مزدا CX-3، میتسوبیشی اوتلندر اسپرت، هوندا HR-V، شورولت تراکس، کیا سلتوس، مزدا CX-30 و جیپ رنگید. و در شماره 9 مقاله ای از ماه اوت است که 11 خودروی الکتریکی ارزان قیمت را جمع آوری می کند که از حدود 28000 دلار تا بیش از 45000 دلار قبل از هر گونه اعتبار مالیاتی قابل اعمال متغیر بود. که لیست شامل نیسان لیف، Mini SE Hardtop، شورلت بولت EV و EUV، مزدا MX-30، هیوندای آیونیک الکتریک، هیوندای کونا الکتریک، کیا نیرو EV، فولکس واگن ID.4، تسلا مدل 3، فورد موستانگ Mach-E و BMW i3.

در حالی که ما به آنچه که خریداران خودرو در سال 2021 می خواندند، نگاه می کنیم پشت همچنین بر ذهن خوانندگان سنگینی می کرد. رتبه دوم سال را در رتبه بندی 10 بهترین شاسی بلند برای یدک کشی، به ازای حداکثر رتبه بندی تریلرهای اعلام شده، در ماه می به خود اختصاص دادیم. با ارقام گزارش شده از 9300 پوند در بالاترین تا 8200 پوند در کمترین، برترین باربرها شامل فورد اکسپدیشن و حداکثر اکسپدیشن، دوج دورانگو، لینکلن ناوبری و Navigator L، نیسان آرمادا، اینفینیتی QX80، شورولت تاهو و حومه شهر، جی ام سی یوکان و یوکان XL، کادیلاک اسکالید و ESV صعود، لندرور دیفندر و لندرور دیسکاوری.

پیوند زیر را به مقاله شماره 2 خبری ما در سال گذشته دنبال کنید تا داستان کاملی را که در سال 2021 در مورد خودروهای SUV بیشترین کشش را داشته اند، دنبال کنید.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه